Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید عالیشاه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تساوی این تیم برابر تیم ماشین سازی تبریز اظهار کرد: به نظرم هر بازی برای ما فینال است و پیروزی به همین راحتی نیست و تیم‌های دیگر برابر تیم ما انگیزه دارند و بسته بازی می‌کنند. تیم ماشین سازی با همه احترامی که برایش قائل هستم خیلی بسته بازی کرد، اما با این وجود ما فرصت‌هایی داشتیم که تبدیل به گل نشد و به طور حتم بازیکنان همه تلاش خود را می‌کنند و می‌دانند که هواداران انتظار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم از هواداران انتظار داریم که بیشتر از این تیم خود را حمایت کنند و  بازیکنان هم تلاش خود را مضاعف می‌کنند که نتایج لازم را بگیرند.  

عالیشاه درباره اینکه رفتار هواداران علیه علیپور درست بود یا نه! گفت: علیپور برای تیم پرسپولیس زحمت کشیده است و گاهی توپ هایش گل نمی‌شد و در فوتبال بالا و پایین زیاد است و بازیکن روز خوب و بد دارد. علیپور باید یکسری از مسائل را برطرف کند و ما هم به او کمک می‌کنیم و هواداران هم باید این بازیکن را حمایت کنند. به هر حال هواداران هم علی را دوست دارند و امیدوارم هر چه سریعتر از این شرایط خارج شود و به طور حتم در بازی‌های آینده از این وضعیت بیرون می‌آید.  

هواداران باید بدانند بدون حمایت آنها انگیزه ای نداریم 

او افزود: آن سالی که تیم ما نایب قهرمان شد صد هزار نفر تماشاگر تیم ما را یکصدا تشویق می‌کردند و همه لذت می‌بردند و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. فکر کنم یک سوم از لیگ برتر گذشته باشد و تیم بهتر بهتر می‌شود و  هواداران بدانند که ما بدون حمایت آن‌ها انگیزه‌ای نداریم و نمی‌توانیم بازی خود را به درستی انجام بدهیم.  

بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - ماشین سازی صفر/ علیپور ۳ امتیاز را از سرخپوشان گرفت

عالیشاه درباره اینکه مبلغ قراردادشان را گرفتند، بیان کرد:  از انصاری فرد درباره مسائل مالی سئوال بپرسید.  

او درباره اینکه بازیکنان ماشین سازی باعث عصبانیت پرسپولیسی‌ها شدند و همین باعث شد علیپور پنالتی را گل نکند، گفت: شاید این موضوع در گل نکردن ضربه پنالتی علیپور تاثیر داشت و به حامد لک چند بار گفتم که از جایش بلند شود، اما فوتبال است و اگر ما پنالتی گل می‌کردیم و از فرصت هایمان  بهره می‌بردیم  این حرف و حدیث ایجاد نمی‌شد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

به گزارش تسنیم، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901423

دیگر خبرها

  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند