Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجعیت عالی عراق در بیانیه‌ای بار دیگر بر حمایت خود از اعتراضات مسالمت آمیز و مطالبات اصلاح‌خواهانه معترضان حمایت کرد

به گزارش گروه سیاسی برنا، دفتر آیت الله سید علی سیستانی مرجعیت عالی عراق پنجشنبه شب با صدور بیانیه ای تاکید کرد که مرجعیت عالی عراق ضمن تاکید بر همگانی بودن حق مشارکت در تظاهرات مسالمت آمیز همچنین خواستار عدم استفاده از تصویر و نام  خود از سوی گروههای سیاسی شرکت کننده یا دیگران  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانیه گفته است که مرجعیت عالی عراق  از مطالبات اصلاح خواهانه معترضان مسالمت جو با گرایش های مختلف حمایت کرده و بر عدم دسته بندی آنها تاکید دارد.

بیانیه دفتر مرجعیت عالی عراق در پی اعلام گروههای از تظاهرکنندگان مبنی بر برگزاری تجمع حمایت از مواضع مرجعیت در روز جمعه پس از نمازجمعه در خیابان فلسطین بغداد صادر شده است.

 اعتراضات عراق در دو مرحله طی یک ماه گذشته انجام شده و همچنان دربرخی شهرها از جمله بغداد ادامه دارد که به گفته مسوولان عراقی، بخش  اعظم آن با حضور اقشار مختلف مردم و مطالبات اجتماعی واقتصادی به شکل مسالمت آمیز و بخشی  نیز  بصورت سازمان یافته و خشونت بار و با شعار سرنگونی نظام انجام می شود.

خشونت های اعتراضات ماه جاری میلادی در عراق بر اساس آمار کمیته حقوق بشر پارلمان عراق، بیش از 250 کشته و 11 هزار مصدوم و مجروح بجا گذاشته است. 

 

بیشتر بخوانید: کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جوانان را در عراق به تعویق انداخت تظاهرات مسالمت‌آمیز حق قانونی مردم عراق است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله سید علی سیستانی حقوق بشر عراق فلسطین مسالمت آمیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • کنعانی: پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین شعار آزادی بیان برافتاده است
  • حمایت از ایرانیان خارج از کشور از دغدغه‌های مهم دولت است
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد