Web Analytics Made Easy - Statcounter



رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی با تاکید بر اینکه این حزب می‌خواهد فراگیر و متعلق به همه ملت باشد، گفت: بر خلاف تصور برخی که فکر میکنند حزب موجب تفرقه و جدایی است احزاب می‌توانند جمعیت های متحد و هدفمند را تشکیل دهند و نبود حزب به معنای تفرقه، پراکندگی و در نهایت حاکمیت پوپولیسم است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی در نخستین کنگره این حزب که ظهر پنجشنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد، با بیان اینکه تحزب مسأله ای است که امروز به عنوان پیشرفته ترین نظام و مترقی ترین نظام در جهان معاصر مطرح است، اظهار کرد: عقلای عالم به این نتیجه رسیدند که اگر بخواهند کشور را به بهترین وجه اداره و از هر توی استبداد پیشگیری کنند راهی جز نظام حزبی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نظام حزبی به هیچ وجه با نظام و حاکمیت احکام الهی نه تنها مغایرت ندارد بلکه موید یکدیگر هستند. اگر برخی تصور میکنند حزب ارمغان غرب است، این تصور باطلی است.

رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی با تاکید بر اینکه در قرآن کریم حداقل ۱۸ بار واژه حزب یا احزاب مطرح شده است، خاطر نشان کرد: در روایات هم بر همنشینی هم فکری و هم اندیشی فراوان وجود دارد. حزب به معنای یک ضرورت برای جامعه‌ی بشری است و چندین فقیه تحزب را از واجبات میدانند. حزب می‌تواند دارای برکات و ثمرات فراوانی باشد.

منتجب نیا تبدیل فرد گرایی به جمع گرایی، پیشگیری از هرگونه استبداد و دیکتاتوری، جذب، آموزش و رشد و شکوفایی نسل جوان، تحقق فرهنگ پرسشگری و پاسخگویی، تولید فکر و اندیشه و طرح و برنامه برای مدیریت بهینه کشور، پیشگیری از تفرقه و پراکندگی نیروها و ایجاد انسجام و اتحاد را از اهداف تحزب گرایی عنوان و اظهار کرد: بر خلاف تصور برخی که فکر میکنند حزب موجب تفرقه و جدایی است احزاب می‌توانند جمعیت های متحد و هدفمند را تشکیل دهند و نبود حزب به معنای تفرقه، پراکندگی و در نهایت حاکمیت پوپولیسم است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت حزب جمهوریت ایران اسلامی، گفت: این حزب با همت جمعی از دوستان و ۲۶ نفر به عنوان هیئت موسس تشکیل شد. در تشکیل هیئتی موسس تلاش کردیم که هیئت موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی فراگیر باشد. به این ترتیب، ترکیبی متشکل از ۶ نفر از جوانان فعال، ۴ نفر از بانوان و تعدادی از قومیت‌های مختلف و نمایندگانی از مذاهب شیعه و سنی در هیئت رئیسه حزب حضور دارند.

رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی اضافه کرد: پیام این تنوع آن است که حزب جمهوریت ایران اسلامی می‌خواهد فراگیر و متعلق به همه ملت باشد. ما شعار جوان‌گرایی را و حمایت از بانوان را تحقق بخشیدیم. ما تاکید داریم بر اینکه در حزب مسأله کادرسازی و تولید فکر و اندیشه هرچه قوی‌تر باشد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد