Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:10:53 GMT

خسارت میلیاردی طوفان به بندر صیادی زرآباد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۳۹۴۳۸

به گزارش فارس، مرتضی رئیسی در مورد خسارات وارده به این بندر صیادی زرآباد اظهار کرد: این طوفان که از روز دوشنبه هفته جاری به اینجا رسیده است، روز گذشته به اسکله مستحکم و با استقامت زرآباد در قسمت دسته رسوبگیر، سمت شرق آن خسارت‌های وارد و پایه چراغ را شکسته است.

مدیر اسکله صیادی زرآباد ادامه داد: نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان به چراغ ناوبری آسیب وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره به وارد آمدن خسارت هایی به قسمت دسته رسوبگیر داد: برآورد ما از این آسیب‌ها مبلغ یک و نیم میلیارد تومان است که خوشبختانه صیادان خودشان را به نزدیک‌ترین اسکله رسانده اند و از آسیب های احتمالی جانی در امان مانده اند.

مدیر اسکله صیادی زرآباد خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۸۰ قایق صیادی در این اسکله مشغول به کار هستند که از این تعداد در اثر طوفان حاره ای ۱۸ قایق در قسمت موج شکن جد متوقف شده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی با پیش‌بینی تشدید فعالیت سامانه بارشی طی امروز (سه‌شنبه)، چهارشنبه و پنجشنبه اعلام کرد: از امشب در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گرد و خاک و تگرگ رخ خواهد داد.

چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و پنجشنبه یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان شاهد بروز این پدیده خواهند بود.

بارش‌ باران و رعد و برق در ۱۱ استان | تهران کی بارانی می‌شود؟

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از پیامدهای احتمالی این سامانه است.

احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش از توصیه‌های سازمان هواشناسی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی

کد خبر 848324 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران طوفان سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله