Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه در جمع خبرنگاران تبریز گفت: مقرر شد تمامی پرونده‌هایی که به دغدغه مردم استان تبدیل شده در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» شب گذشته در نشستی با اصحاب رسانه استان در تبریز به تشریح نتایج سفر یک روزه خود به آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: جلسه شورای عالی قوه قضاییه در استان با بررسی‌ها و نتایج مطلوبی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: ۱۷ گروه از معاونان و مسؤولان قوه قضائیه به شهرستان های استان اعزام شده و مسائل هر منطقه را بررسی کردند  که گزارش‌های خود را در این جلسه ارائه کردند؛ پیش از این نیز گروهی ۴۰ نفره به استان اعزام کرده بودیم تا مسایل استان را بطور کارشناسی بررسی کنند.

وی افزود: گروه‌های اعزامی گزارش‌های خود را در جلسه مطرح کردند و در این رابطه نزدیک ۶۰۰ میلیارد ریال از بودجه قوه قضائیه و بودجه استانی برای رفع مشکلات دادگستری‌ها، پزشکی قانونی، زندان‌ها و برخی بخش‌هایی که مشکلات جزئی داشتند؛ فعلا اختصاص یافت تا بتوانیم در بودجه سنواتی پیش بینی برخی نیازمندی‌ها را لحاظ کنیم.

رئیسی ادامه داد: مردم شجاع، زمان‌شناس، انقلابی و با غیرت دینی آذربایجان شرقی در تمامی عرصه ها خوش درخشیده و در طول تاریخ نیز هرکجا نیاز بوده به صحنه آمده‌اند.

وی با بیان این‌که خدمتگزاری به این مردم افتخار بوده و تلاش ما نیز به حداقل رساندن مشکلات مردم استان است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا تولید کنندگان و کارآفرینان استان در مسیر فعالیتی خود مشکلی نداشته باشند.

رئیس قوه قضائیه افزود: در جلسه شورای قضایی استان پرونده‌های مختلفی را بررسی کردیم و مقرر شد تمامی پرونده‌هایی که به دغدغه مردم استان تبدیل شده در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: هر کجا با فساد مقابله شود، زمینه برای رونق تولید آماده می‌شود و در حقیقت فساد، چوبی در چرخ تولید است که اگر برداشته شود چرخ‌های تولید به حرکت درمی‌آید.

رییسی در بخش دیگری با تأکید بر مقابله با بروکراسی اداری گفت: باید زمینه فعالیت تولیدکنندگان تسهیل یاافته و زمینه فساد از بین برود، تاکید ما در این رابطه اجرای کامل قوانین مصوب حوزه تولید است.

وی افزود: امروز نیازمند انسجام جدی هستیم و دانشگاه‌ها و اساتید با یک امید قطعی حرکت کنند و بدانند که گره‌های این کشور به دست توانای جوانان و نخبگان این کشور گشوده می‌شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل مسجد ماه صفر سالروز شهادت امام رضا ع شهادت امام رضا ع پدافند غیرعامل روزنامه خراسان جنوبي امام رضا ع سفر به تبریز قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین