Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ها، پیکر اعظم علایی طالقانی صبح امروز(جمعه) از محل موسسه اسلامی زنان با حضور جمعی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و نمایندگان مجلس از جمله مصطفی کواکبیان، فاطمه سعیدی و فریده اولاد قباد و ...تشییع شد.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام سید محمود دعایی مدیر مسؤول روزنامه اطلاعات، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام هادی غفاری عضو مجمع نیروهای خط امام(ره)، علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران، احمد منتظری، ولی الله شجاع پوریان مشاور شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی، سید احمد خمینی، غلامعلی رجایی مشاور مرحوم حجت‌الاسلام هاشمی رفسنجانی، هادی خانیکی استاد اصلاح طلب دانشگاه علامه طباطبایی، سعید لیلاز تحلیلگر اصلاح‌طلب حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرحومه اعظم طالقانی به عنوان یکی از مشهورترین فعالان زن در ایران معاصر شناخته می شود. او دختر آیت الله سیدمحمود طالقانی و زنی است که نه تنها شاهد مبارزات پدرش بود، بلکه خودش نیز بارها طعم زندان رژیم پهلوی را چشید.

اعظم طالقانی به عنوان نخستین زن، کاندیدای ریاست جمهوری نام گرفته است. وی برای نخستین بار در ۱۳۷۶ نامزد ریاست جمهوری شد اما صلاحیتش تأیید نشد.

دختر آیت الله طالقانی که چند روز قبل بر اثر عارضه سکته مغزی در بیمارستان بستری شده بود، شامگاه چهارشنبه ۸ آبان در ۸۳ سالگی در فانی را وداع گفت.

2727

کد خبر 1316297

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم علی علیپور ایالات متحده آمریکا باشگاه ماشین سازی تبریز داعش دونالد ترامپ ابوبکر البغدادی باشگاه استقلال استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت