Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات اتحادیه اروپا که به سودان سفر کرده است، با دادستان کل این کشور در مورد پرونده تحویل عمر البشیر به دادگاه کیفری بین المللی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دادستانی کل سودان در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که "تاج السر علی الحبر"، دادستان کل این کشور با هیات اتحادیه اروپا در سودان دیدار کرد و اعضای این هیات اعلام کردند که آنها در اتحادیه اروپا آماده ارائه حمایت به دولت انتقالی در سودان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستانی کل سودان اعلام کرد که آنها در اتحادیه اروپا تمایل دارند به پاسخ‌هایی در مورد برخی از سوال‌هایشان پیرامون رخدادهای ۳۰ سال گذشته از جمله موضع سودان در قبال دادگاه کیفری بین المللی و تحویل عمر البشیر، رئیس جمهور سابق سودان به این دادگاه و نیز رخدادهای اخیر در متفرق کردن تحصن معترضان سودانی و موضع دادستانی کل سودان در قبال خشونت‌های ۳۰ سال گذشته دست یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، دادستان کل کشور گفت که به زودی دستورالعملی برای اجرای مطلوب طرح نور به فراجا ابلاغ می‌شود.

ایسنا در خبری نوشت: حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور با بیان اینکه کلیات طرح نور فراجا مورد تایید است و از اقدامات قانونی آنان حمایت می‌کنیم، گفت: برای اجرای صحیح طرح، دستورالعملی از سوی دادستانی کل تهیه شده و به زودی به فراجا ابلاغ می‌شود.

وی گفت: برخی ناهنجاری‌های اجتماعی امروز در حوزه عفاف و حجاب در سطح جامعه، آثار همان قانون غلط کشف حجاب رضاخانی است که دشمن به دنبالش بود.

دادستان کل کشور با تاکید بر در اولویت بودن جرایم سازمان‌یافته در فضای حقیقی و مجازی در حوزه عفاف و حجاب، گفت: لازم است در اجرای طرح نور؛ نکاتی به مانند تقویت نقاط ایجابی، سطح‌بندی درباره بدحجابی در نظر گرفته شود و تمرکز بر برخورد با جرایم سازمان یافته و درباره شل حجابی توصیه و تأکید ما انجام اقدامات ارشادی با رویکرد متنبه شدن افراد است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904264

دیگر خبرها

  • مدیران شهری استان البرز مراقب ترک‌فعل‌ها باشند
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • دادستان کل کشور: دستورالعمل دادستانی درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو آستین بالا زدند
  • تصمیم عجیب آمریکا برای تحریم دیوان بین المللی لاهه
  • اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین‌المللی را تهدید کردند
  • هلندی‌ها برای بازداشت نتانیاهو دست به کار شدند
  • نامه تهدیدآمیز 12 سناتور آمریکایی به دیوان بین المللی کیفری/ به مقامات اسرائیل گیر بدهید خدمت تان می رسیم!
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه