Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد صابری رییس اورژانس کرمان گفت: ۱۲ نفر در دهستان گوغر از توابع بافت در ساعت ۴ و ۴۱ دقیقه بامداد امروز جمعه ۱۰ آبان‌ماه به علت استفاده آتش در فضای بسته(بخاری هیزمی) دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن(CO)شدند.

او از اعزام ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه خبر داد و بیان کرد: یک نفر از مسمومین در محل حادثه درمان سرپایی و ۱۱ نفر بعد از انجام اقدامات درمانی با حال عمومی مساعد به بیمارستان خاتم الانبیاء بافت منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرونده پزشک تبریزی از زبان دادستان

رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که در فصل سرما هنگام استفاده از وسایل گرمازا نکات ایمنی رعایت شود، اظهار کرد: مسمومین شامل ۳ کودک، ۶ زن و ۳ مرد که در رده سنی ۳ تا ۶۰ سال قرار دارند.

او به علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن اشاره کرد و گفت: از علائم مسمومیت با گاز CO سردرد، سرگیجه، تهوع که در صورت ادامه و تماس بیشتر با گاز منوکسید کربن علائم شامل استفراع، سوزش چشم، گلو و بینی، اختلال حواس، تشنج و کما بوده که در نهایت در موارد شدید به مرگ منتهی می‌شود.

انتهای پیام/ب

جزییات مسمومیت اهالی گوغر بافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسمومیت گازی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد

محمد آیینی از شکسته شدن رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده پس از انقلاب در سال ۱۴۰۲ خبر به همت دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی در نشست خبری گفت: بیش از ۱۶۷ هزار هکتار بافت فرسوده شامل بافت‌های تاریخی و سکونتگاه‌های حاشیه‌ای در کشور وجود دارد که ۱۰ میلیون نفر جمعیت در آن مستقرند.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اظهار داشت: این ۱۶۷ هزار هکتار شامل ۶ هزار محله یعنی چهار هزار و ۴۰۰ بافت فرسوده و تاریخی و یک هزار و ۱۷۰ سکونتگاه است و فقط ۳۰۰ هزار کوچه در آن وجود دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • رکورد صدور پروانه در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • این علائم نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید