Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@05:19:56 GMT

اتمام لایروبی ۸۰ درصد از کانال‌های سطح شهر ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۱۰۹۱

هادی بصاری در گفت وگو با ایلنا، ضمن اشاره به اینکه عملیات لایروبی رودخانه شهر چای ارومیه به مساحت ۷ کیلومتر مربع در حال انجام است، اظهار کرد: عملیات لایروبی رودخانه شهرچای ارومیه از اواخر بهار سال جاری آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد و تاکنون ۷۰ درصد از رودخانه به صورت کامل لایروبی شده است.

وی تاکید کرد: لایروبی رودخانه شهرچای و دیگر کانال‌های اصلی و فرعی سطح شهر ارومیه توسط نیروهای سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه و اداره ماشین آلات این سازمان با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد از کانال‌های سطح شهر ارومیه لایروبی شده است، تصریح کرد: در سطح شهر ارومیه ۴۵ کانال اصلی موجود است که علاوه بر عملیات لایروبی بر روی این کانال‌ها پنج کانال اصلی در ورودی‌های شهر نیز در حال لایروبی است.

بصاری گفت: متاسفانه در اکثر لایروبی‌های انجام گرفته شاهد خروج زباله‌های شهری و ظروف یکبار مصرف از کانال‌ها هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان است تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها از وقوع آبگرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

وی درخصوص اقدامات انجام گرفته جهت آمادگی بیش از پیش به هنگام بارش‌ها بیان کرد: علاوه بر لایروبی کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر و خارج از شهر تمهیدات دیگری همچون افزودن ۵ عدد بیل مکانیکی به ناوگان حمل و نقل شهری، تهیه بشکه‌نمک و آماده کردن کیسه‌های نمک و استقرار در مسیر زیرگذر، روگذر و معابر شیب‌دار سطح شهر از جمله اقداماتی است که انجام گرفته است‌.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری معاون ناوگان حمل و نقل گفتگو با ایلنا ظروف یکبار مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در حادثه سقوط خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب در محور مهاباد به ارومیه یک سرنشین این خودرو جان باخته و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر واژگونی خودرو خبر داد.

وی افزود: این سانحه در محور مهاباد به ارومیه محدوده روستای یوسف‌کندی به وقوع پیوست و بر اثر آن خودروی ال ۹۰ به داخل کانال آب سقوط کرد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: در این حادثه دو نفر از سرنشینان نیز مصدوم شدند که توسط اورژانس مهاباد به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 750469

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه (فیلم)
  • تصاویر اتصال 5 رودخانه به دریاچه ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه یک کشته برجای گذاشت
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • سقوط خودرو در محور مهاباد- ارومیه ۳ فوتی و مصدوم برجای گذاشت