Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@09:24:23 GMT

تروریست مرد؛ تروریست سازان هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۱۱۷۵

تروریست مرد؛ تروریست سازان هستند

هرگونه مقایسه بین سازمان القاعده و سازمان داعش نشان می‌دهد القاعده خطر کمتری داشت زیرا سازمانی دارای سلسله مراتب فرماندهی بود از این رو پیگیری اعضا و طرفدارانش آسان بود ولی داعش خود را با مهارت از طریق رسانه‌های ارتباط اجتماعی معرفی کرد و تفکراتش مانند ابر، به شرق و غرب جهان پرکشید و کسانی را جذب کرد که به طور انفرادی عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کشته شدن البغدادی این احتمال وجود دارد بر تعداد کسانی که به تفکراتش باور دارند افزوده شود حتی اگر داعش از نظر ساختاری و عملیاتی در منطقه‌ای که زادگاهش بود، نفس‌های آخر را می‌کشد.

جسد البغدادی خوراک ماهی‌ها می‌شود | تجربه جسد بن‌لادن تکرار می‌شود داعش؛ قرداش جانشین البغدادی شد

به رغم ترور شدن خلیفه داعش، مشکل در ادامه حیات خاستگاهی فکری است که همه گروه‌های تندرو طرفدار اسلام سیاسی از طیف‌های مختلف از دل آن بیرون آمده‌اند.
این نگرانی وجود دارد که ترور البغدادی به شکل گیری هسته تروریستی جدیدی منجر شود که بتواند سازمانی وحشی‌تر و خطرناکتر از داعش را ایجاد کند. مسئله این است که ابتدا باید تروریست سازان از بین برده شوند سپس برای از بین بردن تروریست‌ها اقدام شود.

منبع: الشرق‌الاوسط. منتشره در پایگاه اطلاع‌رسانی عصر دیپلماسی. مترجم: اکبر زارع‌زاده کد خبر 461092 برچسب‌ها تروریسم در جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تروریسم در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار جهان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • لحظه ترور «ام فهد» ستاره تیک‌تاک عراقی + ویدئو
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند