Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@12:07:53 GMT

۱۳ آبان؛ نماد بصیرت ملت ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۱۳۹۶

۱۳ آبان؛ نماد بصیرت ملت ایران

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امام‌جمعه آرادان عصر روز گذشته، 9 آبان در نشست هماهنگی مراسم ۱۳ آبان در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد بصیرت ملت ایران اسلامی است، اظهار کرد: حضور همه مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان‌دهنده بصیرت و هوشیاری کامل در برابر دسیسه‌های دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دسیسه‌های دشمنان به‌خصوص استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار را بار دیگر خنثی می‌سازد که در این راستا این راهپیمایی با حضور مردم متدین نشان می‌دهد ملت ایران فریب فتنه‌های آمریکا را نخواهند خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آرادان با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در سال جاری، از ساعت ۱۰ صبح با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه شهرستان خصوصاً دانش‌آموزان از خیابان شهید بهشتی به‌طرف میدان امام‌(ره) برگزار می‌شود، متذکر شد: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم در سطح آرادان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا سمنان امام جمعه آرادان 13 آبان بصیرت تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه