Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ کریم علی‌نژاد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیچ سپاه ارومیه، در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت کننده در رزمایش الی بیت‌المقدس که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» با شعار چهل سال مردمیاری، امنیت و خدمت برگزار می‌شود و  سنجش میزان توان و آمادگی رزمی گردان‌ها و ارتقای توانمندی‌های امنیتی و دفاعی گردان‌ها از مهمتین اهداف برگزاری این رزمایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افزایش آمادگی جسمانی، ماموریت دفاع و به‌ویژه دفاع مردمی از اهداف دیگر این همایش است، افزود: در طی چهل سال گذشته بسیج در هر زمان و مکانی که مردم با مشکل مواجه بودند، حضور فعال داشته و به علت ارتباط نزدیک خود با مردم توانسته است به سهولت مشکلات آن‌ها را حل کند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروز تفکر بسیجی جهانی شده و با کارنامه‌ای درخشان در برابر زورگویان ایستاده‌اند و خدمت‌رسانی برای محرومیت‌زدایی را در اولویت کارهای خود قرار داده است.

این مقام مسئول ادامه داد: رزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیجیان با حضور ۶۴گردان از بیت المقدس و کوثر در سراسر استان آذربایجان‌غربی برگزار شده و نشان دهنده این است که ملت ایران همچنان پای شعار مرگ بر آمریکای خود ایستاده واصلی‌ترین اهداف آن تمرین فراخوانی یگانی، حفظ انسجام سازمانی و فعالیت‌های جمعی است.

کریم‌نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیج در گام دوم انقلاب باید نقش موتور محرکه را برای رونق تولید کشور ایفا کند، ادامه داد:  رزمایش "الی بیت المقدس" توسط بسیجیان را نوعی امید آفرینی برای دوستان و نشان اقتدار ایران در برابر دشمنان نظام اسلامی دانست.

گفتنی است؛ صبحگاه مشترک ۶ هزار بسیجی عضو گردان‌های بیت‌المقدس، کوثر، امام علی(ع) و امام حسین(ع) ارومیه در پارک «گوللرباغی» ارومیه برگزار شد و در این مراسم بسیجیان با ندای لبیک بر خامنه‌ای، فریاد همدلی سردادند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بسیجیان خبرگزاری بین المللی قرآن رزمایش الی بیت المقدس ارومیه تفکر بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۱۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ علیرضا غیاثی گفت: عملیات تامین آب آشامیدنی بهداشتی برای ۳۷۲ روستای کم آب و با تنش آبی در گیلان درقرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی، در قالب طرح محرومیت زدایی و برای اجرای عملیات آب رسانی به ۸ مجتمع آبرسانی و ۶ تک روستا در گیلان با هزار و ۸۲۷ میلیارد تومان اعتبار با اجرای قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان آغاز شد.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح‌های آب رسانی تا پایان امسال، ۱۶۹ هزار و ۹۲۳ خانوار روستایی از مزایای آن‌ها برخوردار می‌شوند، افزود: اجرای هزار و ۶۲۶ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۷۴ مخزن ذخیره به حجم بیش از ۲۵ هزار مترمکعب، ساخت ۷۱ ایستگاه پمپاژ آب، حفر ۳۱ حلقه چاه و بهسازی ۱۱ دهنه چشمه از بخش‌های مختلف این طرح محرومیت زدایی است. 

علیرضاغیاثی از پیشرفت ۳۳ درصدی طرح محرومیت زدایی در ۹۰ روستای گیلان با صرف بیش از ۳۴۱ میلیارد تومان هزینه تا به امروز خبر داد و گفت: حفر ۱۴ حلقه چاه، لوله گذاری یک هزار و ۸۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی، ساخت ۶ ایستگاه پمپاژ، بهسازی ۱۱ دهنه چشمه، ساخت ۱۰ مخزن ذخیره به حجم ۲ هزار و ۹۰۰ مترمکعب از طرح محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب گیلان تا کنون انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • آبرسانی به مناطق مناطق محروم لامرد به همت سپاه در حال انجام است
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان