Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@15:14:51 GMT

گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۲۲۹۲

گران‌ترین و ارزان‌ترین منطقه تهران را بشناسید

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسعود افشین گفت: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در بهار سال ۱۳۹۸ شهر  تهران  حدود ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بوده است  که نسبت به فصل قبل،۱۶.۶ درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل ۱۷۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین قیمت فروش هر متر مربع زمین در منطقه ۳ تهران با قیمتی حدود ۳۴ میلیون تومان است، افزود: کمترین قیمت هم مربوط به منطقه  ۲۰ پایتخت با قیمت هر مترمربع حدود چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومن بوده است.

افشین افزود: بیشترین تغییر قیمت زمین نسبت به فصل بهار سال گذشته مربوط به منطقه یک تهران و کمترین تغییر قیمت مربوط به منطقه ۱۶ است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیر بنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در بهار سال ۱۳۹۸ شهر  تهران را حدود ۱۳.۱ میلیون تومان اعلام کرد که نسبت به فصل قبل و نسبت به فصل مشابه سال قبل  به ترتیب ۲۲.۷  و ۱۰۹.۶ درصد  افزایش داشته است.

افشین تصریح کرد: در بهار امسال بیشترین و کمترین قیمت فروش هر متر مربع بنای مسکونی در شهر تهران به ترتیب مربوط به منطقه یک با ۲۷.۸ میلیون تومان و منطقه هجده تهران با ۵.۸  میلیون تومان بوده است.

وی اضافه کرد: بیشترین رشد قیمت هر متر مربع زیر بنای مسکونی نسبت به بهار سال قبل مربوط به منطقه  ۹ و کمترین آن در منطقه  ۱۲ تهران بوده است.

افشین درباره متوسط مبلغ اجاره ماهانه به علاوی سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره  یک مترمربع زیر بنای مسکونی خاطرنشان کرد: قیمت معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در بهار سال ۱۳۹۸ شهر  تهران به حدود ۴۰ میلیون تومان رسید که ۱۷.۴ درصد بیشتر از فصل قبل و ۳۵ درصد بیش از بهار ۱۳۹۷ بود.

به گفته وی مناطق یک و ۲۰ تهران به ترتیب با ۶۹.۵ و ۱۸.۶ میلیون تومان رکورد دار بیشترین و کمترین مبلغ اجاره در تهران بوده اند.

223223

کد خبر 1316382

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران باشگاه پرسپولیس علی علیپور لیگ برتر نوزدهم باشگاه ماشین سازی تبریز باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا تلویزیون سینمای ایران باشگاه تراکتورسازی بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون تومان                        - ۵۰۰ هزار تومان 

نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان          + ۲۰۰ هزار تومان

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان           + ۱۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان     - ۵۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول