Web Analytics Made Easy - Statcounter

"بدرقه دلشدگان" شامل مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش‌آموزی با حضور ۳۰۰۰ نفر از دانش‌آموزان و سخنرانی فرمانده محترم کل سپاه در حرم امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان، مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی موسوم به "بدرقه دلشدگان" با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س)، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه، بسیج و سپاه سیدالشهدا (ع) شهرری، روز شنبه 11 آبان ماه 98  از ساعت 7 تا 15:30 در حرم امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با حضور 3000 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع دبیرستان از استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین، همراه با سخنرانی سردار سلامی؛ فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  برگزار خواهد شد.

ازجمله بخش‌های جنبی این ویژه برنامه می‌توان به برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری فرهنگسرای رضوان واقع در ورودی درب شماره 5 حرم مطهر امام خمینی (ره)  جهت خدمات رسانی به زائرین و مدعوین حاضر در برنامه اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 55202218 و 55201531 روابط عمومی فرهنگسرای رضوان تماس بگیرند.

گزارش تسنیم از وداع با پیکر مدافع حرم در معراج‌الشهدا + فیلم و عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حماسه و پایداری حرم امام خمینی (ره)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حماسه و پایداری حرم امام خمینی ره حماسه و پایداری حرم امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا