Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:30:07 GMT

نفرت از آمریکا در کل جهان گسترش پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۲۹۲۶

نفرت از آمریکا در کل جهان گسترش پیدا کرده است

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه زنجان با بیان اینکه ۱۳ آبان در فرهنگ عمومی ایران اسلامی روز استکبار ستیزی است، افزود: در این روز تاریخی تعداد زیادی از دانشجویان، علما و طلاب قم برای راهپیمایی در اعتراض به تبعید امام راحل تا لانه جاسوسی به راه افتادند و توانستند این مرکز جاسوسی را تسخیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: توطئه های گوناگون و شبانه روزی علیه انقلاب اسلامی ایران از گذشته تاکنون انجام می شود که یکی از دلایل تسخیر لانه جاسوسی نیز این مساله بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: سال ۴۳ رژیم حلقه به گوش آمریکا امام راحل را به ترکیه تبعید کرد و در آبان سال ۵۷ تظاهرات علیه این اقدام به اوج خود رسید و دانشجویان زیادی به درجه شهادت نائل آمدند. 

حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر اینکه این قیام ها و انقلاب در ایران بزرگتر از انقلاب اول بود، اظهارداشت: این اقدام روحیه شجاعت و امیدواری را در ملت ایران تزریق کرد چرا که جوانان توانستند ۴۴۴ روز نیروهای لانه جاسوسی را در اختیار بگیرند.

وی بر برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و افزود: در زمان حاضر شعار مرگ بر آمریکا دیگر مختص ایران نیست چرا که در سراسر جهان این شعار را سر می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: نسل کشی، دروغ و جنایت های آمریکا بر کل جهانیان به‌ویژه چهار کشور آمریکای لاتین بیشتر محرز شده است.

حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه استیضاح رئیس جمهوری آمریکا حضور نوجوانان، جوانان در کنار بزرگترها در این راهپیمایی بیشتر از سال های دیگر اهمیت دارد تا روحیه استکبار ستیزی در آنها پررنگ تر شود.

وی ۱۰ آبان سال ۵۸ را روز شهادت عالم جلیل القدر و نماینده امام راحل و اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی بیان کرد و اظهارداشت: این عامل ربانی به دست گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسید.

حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: امروز یکی از روزهای ننگین استعمار پیر انگلیس است که به طور رسمی با اعلامیه ای رژیم جعلی و استکبار کش اسرائیل را بنا نهاد و در حال حاضر دنیا نتیجه این تصمیم غلط را می بیند.

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) از حضور باشکوه زنجانی ها در عزاداری های باشکوه و معنوی محرم و صفر قدردانی و ابراز امیدواری کرد، جوانان ایران اسلامی سیدالشهدا(ع) را الگوی خود در مقابله با دشمنان اسلام قرار دهند و عاشورایی رفتار کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه زنجان نماز جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در روز شهادت امام صادق (ع)میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود مهدوی‌فرد در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شده است. وی با اشاره به اینکه تولیت شهدای گمنام به عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، افزود: در روز شهادت امام صادق (ع) میزبان چهار شهید گمنام در کرمان، سیرجان، رفسنجان و جیرفت خواهیم بود. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: تا سال ۱۴۰۲ در مجموع پیکر ۳۲۲ شهید گمنام در ۱۴۵ یادمان در استان خاکسپاری و ۲۳۱ درخواست عمومی نیز جهت تدفین شهید گمنام دریافت شده است. کد خبر 748575

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است