Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌های سپاهان، تراکتور و صنعت نفت آبادان مدعیان قهرمانی لیگ برتر به حساب می‌آیند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص مشکلات مالی این تیم عنوان کرد: شاید همه‌ی تیم‌ها مشکلات مالی داشته باشند، اما برای باشگاه، این مشکل خیلی زیاد است و بازیکنان هم تا الان حتی یک ریال هم دریافت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل برای فوتبال خوزستان و ایران اصلا خوب نیست.

وزارتخانه به داد صنعت نفت آبادان برسند

اسکوچیچ ادامه داد: واقعا امیدوارم مسئولان به این تیم کمک کنند.  وقتی که صنعت نفت به عنوان یک باشگاه خصوصی تبدیل شد اوضاع بدتری رخ داد، به نظرم وزارتخانه‌ها باید به این وضع کمک کنند چرا که برخی تیم‌ها هم از وزارتخانه‌ها تغذیه می‌شوند. از بازیکنان بابت غیرتی که به خرج دادن و بدون دریافت ریالی پول بازی کردند خیلی تشکر کردم.

بازیکن با کیفیت خارجی با پول رابطه مستقیم دارد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد سطح پایین برخی از بازیکنان خارجی که به لیگ برتر ایران می‌آیند عنوان کرد: به خاطر اینکه پول آنچنانی را دریافت نمی‌کنند بنابراین سطح آن‌ها هم باید با پول آن‌ها برابری کند. اما به نظر من بازیکنان خارجی خوب است که به ایران بیایند تا شراکت تاکتیک پذیری و بازی گروهی تا حدی ارتقا بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: نساجی صفر - صنعت نفت آبادان صفر/ تقسیم امتیازات مهاجری و اسکوچیچ در مازندران

او در پاسخ به این سوال که این سه بازیکن ایرانی و مورد علاقه او که بخواهد با خود از لیگ برتر فوتبال به خارج از کشور ببرد کدام هستند بیان کرد: در این موقعیت سخت است که بخواهم به این سوال جواب بدهم. من راجع به تیم‌های دیگر و بازیکنان شاغل در آن‌ها نمی‌توانم صحبت کنم.

در خصوص تیم ملی امید ۲ بار با من صحبت شد

دراگان اسکوچیچ در خصوص دریافت پیشنهاد سرمربیگری از تیم ملی فوتبال امید ایران بیان کرد: ۲ بار فدراسیون فوتبال در خصوص سرمربیگری این تیم با من صحبت کرد. یک بار زمانی که فولاد بودم نشد به این تیم بروم و دلیل اصلی هم این بود که احساس کردن برنامه جدیدی برای تیم ملی امید ندارند و من هیچ شفافیتی از سوی آن‌ها ندیدم بار دوم هم مربوط به زمانی می‌شود که زلاتکو کرانچار سرمربی امید‌ها شد و از من خواستند برنامه بفرستم، اما فرستادم و کرانچار را انتخاب کردند.

یک جای کار می‌لنگد که تیم ملی امید المپیک نرفته است

او گفت: به نظر من یک جای کار می‌لنگد که تیم ملی امید بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز نتوانسته است به المپیک راه پیدا کند حالا هم امیدوارم با سخت کوشی این اتفاق بیفتد.

از تراکتور ذوب آهن و استقلال پیشنهاد دریافت داشتم

او همچنین در خصوص دریافت پیشنهاد از تیم‌های مطرح لیگ برتری و عنوان کرد ذوب آهن، استقلال و  تراکتور به دفعات با من برای سرمربیگری تیمشان صحبت کردند. همچنین به مالک تراکتور احترام زیادی می‌گذارم.

او افزود: فکر می‌کنم شاید این تیم‌ها به دنبال مربی با تجربه‌تر بودند که با من تفاوت به توافق نرسیدند.

با باندبازی میانه‌ای ندارم

اسکوچیچ همچنین در خصوص باند بازی در فوتبال ایران گفت: فکر نمی کنم همچین چیزی باشد. من شخصا در فکر این جور چیز‌ها نیستم و افکار من متفاوت است. همیشه تمام تمرکزم روی فوتبال و کارم بوده و از آن لذت می‌بدم و این قبیل اتفاقات را به خارج از زمین فوتبال و به بقیه واگذار می‌کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا همیشه به بالا نگاه می‌کنم هیچ وقت پایین را ندیدم.

ویلموتس مربی با تجربه‌ای است

سرمربی صنعت نفت همچنین در مورد تفکرات مارک ویلموتس عنوان کرد: ویلموتس مربی با تجربه وخیلی خوب است که لیگ را رصد می‌کند و تمرکز کافی روی بازیکنان دارد و تنها لژیونر‌ها را نمی‌بیند. به نظرم این سرمربی تجربه خارج از کشور دارد و بسیار سطح بالا است.

رابطه میان تیم ملی و سازمان لیگ تنگاتنگ است

او در مورد رابطه میان سازمان لیگ با تیم ملی بیان کرد: من در جایگاه یک مربی فقط حرف می زنم. فعلا هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارم، ولی فکر می‌کنم مربیان با تیم ملی ارتباط تنگاتنگی دارند و این امر خیلی مهم است که آن‌ها بدانند ما دقیقا چه کار می‌کنیم و ما بدانیم آن‌ها در تیم چه کار می‌کنند و اینطوری می‌تواند تعامل درستی برقرار کرد.

سپاهان تراکتور و صنعت نفت مدعیان قهرمانی هستند

سرمربی صنعت نفت همچنین در مورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: سوال سختی است، اگر بگوییم سپاهان خوب نیست، اگر ببگویم استقلال هم خوب نیست! حتی اگر اسمی از صنعت نفت آبادان میان مدعیان نیاورم مرا می‌کشند. قشنگ نیست که در مورد تیم‌های دیگر صحبت کنم، اما خوشحال می‌شوم وقتی می‌بینم باشگاه‌های ایرانی خوب فوتبال بازی می‌کنند. به هر حال سپاهان و تراکتور جزو مدعیان هستند.

می‌خواهم از صنعت نفت تیم خوبی بسازم

اودر پایان گفت: سعی دارم بهترین تیم را بسازم. به هر حال شرایط سختی داریم، اما هر هفته برای بازی‌ها برنامه‌ریزی می‌کنیم. الان بازی با نساجی تمام شده و تنها در خصوص استقلال فکر می‌کنم و بعد از استقلال نوبت سپاهان است و همینطور روند ادامه‌دار خواهد شد. من مربی بلند پروازی هستم و از بازی مقابل استقلال، سپاهان قطعاً لذت می‌برم.

انتهای پیام/

اظهارات اسکوچیچ در خصوص مسائل مختلف در صنعت نفت آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم