Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریبا مددی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون ، با تمجید از میزبانی اصفهان در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان اظهار داشت: بیشتر ملی‌پوشان کشور در این مرحله از مسابقات حضور دارند و مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است. نفرات برتر این دوره با احتساب امتیاز رنکینگ‌شان برای انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: این مسابقات در سطح کشوری برگزار می‌شود و بیشتر استان‌ها در آن حضور دارند و ورزشکاران مطرحی در آن شرکت کرده‌اند.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در ادامه به مشکلات بانوان بدمینتون‌باز اصفهانی اشاره کرده و گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با مربیان بدمینتون در اصفهان داشته‌ام، یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانوان بدمینتون‌باز در اصفهان، سالن برای تمرین است. تعدادی از سالن‌ها خصوصی است و مابقی هم به صورت کامل در اختیار بانوان قرار نمی‌گیرد و مربیان باید زمین اجاره کنند تا بتوانند ورزشکاران‌شان را تمرین دهند. در واقع نبود فضا و امکانات لازم برای بانوان، شرایط را برای رشد آن‌ها مشکل می‌کند. با این حال بانوان اصفهانی تلاش خودشان را انجام می‌دهند.

او افزود: با صحبت‌هایی که با مربیان اصفهانی داشتم، عنوان می‌کردند از هر طریق ممکن، زمین اجاره می‌کنند و ورزشکاران‌شان را تمرین می‌دهند. هر چند تعدادی از آن‌ها مشکلات اقتصادی زیادی داشته و توانایی مالی لازم را ندارند، اما مربیان تلاش و حمایت لازم را دارند تا ورزشکاران افت نکنند.

مددی با اشاره به عملکرد ضعیف بانوان بدمینتون‌باز اصفهانی، خاطرنشان کرد: یسرا بیگی که در دوره قبل بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتش شرکت کرده و به مقام نخست رسیده بود، در این دوره حضور ندارد و نمی‌دانم دلیل غیبتش چیست. یگانه کرمانی ملی‌پوش نیز در دور نخست این مسابقات شکست خورد و مسئولان هیئت بدمینتون اصفهان باید این موارد را آسیب‌شناسی کنند.

او درباره آینده بدمینتون ایران ابراز امیدواری کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های راهبردی و درازمدتی که فدراسیون دارد، در تمام بخش‌هایی که موجب رشد و توسعه این رشته می‌شود از جمله در بخش‌های آموزش، مسابقات داخلی و بین‌المللی، اردو‌های ملی، استعدادیابی و استعدادپروری از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌ایم و خوشبختانه رو به رشد هستیم و امیدواریم بتوانیم برای المپیک ۲۰۲۰ حتی در بخش بانوان، سهمیه کسب کنیم.

انتهای پیام/م

  میزبانی اصفهان در مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان

منبع:تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی

چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی، جام تختی، از صبح پنجشنبه در اهواز آغاز شد.

به گزارش ایسنا، حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، همراه با حسن حسین‌زاده و فرزاد ایمانعلی‌زاده، مربیان تیم ملی، که به‌تازگی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا و همچنین کسب دو سهمیه باقیمانده المپیک شدند، در سالن شرکت نفت اهواز حاضر شده و نظاره‌گر این مسابقات‌اند.

در روز نخست این مسابقات تماشاگران خوزستانی به صورت رایگان در سالن مسابقات حاضر شدند و به تشویق کشتی‌گیران پرداختند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان نیز در سالن رقابت‌ها حضور دارد.

در سطح شهر اهواز نیز بنرهایی درباره برگزاری این رقابت‌ها به میزبانی این شهر نصب شده است.

این مسابقات در دو روز برگزار می‌شود و در روز نخست این رقابت‌ها ۸۹ کشتی‌گیر در پنج وزن ۵۵، ۶۳، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم به روی تشک می‌روند.

تیم ارمنستان نیز با نفراتی همچون کارن اصلانیان، دارنده سه مدال برنز اروپا، در این رقابت‌ها حاضر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!