Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:02:00 GMT

جای خالی نام‌های بزرگ در تراکتور استقلال(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۳۳۹۱

چهره های سرشناسی برخلاف دیدار بهمن سال گذشته امسال در جمع آبی های تهرانی و قرمزهای تبریز حضور ندارند.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در دهمین هفته لیگ برتر میزبان استقلال است تا جذاب ترین بازی هفته کسل کننده مسابقات، به میزبانی شهر تبریز و در حضور ستاره های پرتعداد برگزار شود؛ دیداری که البته نسبت به آخرین دیدار دو تیم ستاره های زیادی را از دست داده و با شکل و شمایلی جدید برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقلال و تراکتورسازی در آخرین تقابل خود در روزهای پایانی بهمن ماه در شرایطی برابر یکدیگر قرار گرفتند که شفر و لیکنز هدایت این دو تیم را به جای دنیزلی و استراماچونی بر عهده داشتند؛ دو سرمربی کهنه کاری که نتوانستند حضور خود را ادامه دهند و در فصل جدید در کنار تیم های خود حضور ندارند.

 


استقلالی ها البته در آن دیدار یک چهره جذاب دیگر را روی نیمکت خود داشتند؛ فرهاد مجیدی که در نزدیک به 8 ماه گذشته، سرمربی گری استقلال و تیم امید را نیز به کارنامه خود اضافه کرده و حالا خانه نشین است تا برای تجربه بعدی آماده شود.

 

 

مهدی رحمتی و محسن فروزان دو دروازه بانی بودند که در این دیدار به میدان رفتند؛ دو چهره ای که حالا یکی در شهرخودرو مشغول کلین شیت کردن و بالانشینی در لیگ برتر است و دیگری روزهای سخت دور از فوتبال را را سپری می کند تا به این ترتیب شماره یک های سال گذشته دو تیم، حالا دور از این دیدار باشند و جای خود را به حسین حسینی و رشید مظاهری بدهند.

 

 

شرایط بازیکنان تغییر کرده برای استقلالی ها بیشتر از حریف به چشم می آید؛ داریوش شجاعیان حالا مصدوم شده، آرمین سهرابیان و پژمان منتظری مانند منشا و ایسما از تیم رفتند و به سیاهه پر شمار جداشدگان اضافه شدند.

 

 

 

 

 

 

آنتونی استوکس در کنار سه سرباز تیم تراکتورسازی یعنی مهدی پور، پهلوان و اسماعیلی فر چهره های سرشناس غایب تراکتورسازی در این دیدار هستند. بازیکنانی که آنها نیز در پایان فصل به حضور خود در تراکتورسازی خاتمه دادند تا قرمزهای تبریز نیز دست کمی از آبی های تهرانی در تغییرات نداشته باشند.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال

تیم های تراکتور و استقلال تهران از سری بازی های هفته ۲۵ لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف همدیگر رفتند که با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078777 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و استقلال
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران