Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک چهارمین کنفرانس «زیست‌شناسی سامانه‌های ایران» را در روز‌های ۶ و ۷ اسفندماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، چهارمین کنفرانس «زیست شناسی سامانه‌های ایران» توسط پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، روزهای ۶ و ۷ اسفند ماه ۱۳۹۸ در شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کنفرانس محور‌های مختلفی در حوزه زیست شناسی سامانه‌های ایران را در بر می‌گیرد که شامل مدل‌سازی ریاضی شبکه‌های بیوشیمیایی (متابولیکی، تنظیمی، سیگنالی و ...)،  واکاوی شبکه‌های زیستی،  واکاوی داده‌های امیکس و ادغام داده‌ها (ژنومیکس، ترانسکریپتومیکس، پروتئومیکس، متابولومیکس و ...)،  استفاده از رویکرد سامانه‌ها و بررسی برهم‌کنش‌های اجزاء زیستی،  مهندسی متابولیک، ویرایش ژنوم، زیست شناسی مصنوعی (Synthetic Biology) و طراحی مدار‌های زیستی،  مدل‌سازی چندمقیاسه و بررسی برهم‌کنش‌های بین سلولی و کاربرد زیست‌شناسی سامانه‌ها در صنعت و پزشکی و کشاورزی است.     بنابراین گزارش، پژوهشگران و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع از محور‌های کنفرانس و ارسال مقاله به پایگاه اینترنتی کنفرانس http://aconf.ikiu.ac.ir/ مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: همایش مهندسی ژنتیک زیست فناوری ویرایش ژنوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به‌مناسبت روز معلم ویژه‌برنامه استاد فلسفه و غرب‌شناس برجسته، دکتر کریم مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود.

در این مراسم از کتابخانه تخصصی فلسفه و غرب‌شناسی به همراه ۲۰ جلد از آثار انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی رونمایی به‌عمل می‌آید.

همچنین طبق برنامه در این مراسم محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این همایش دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار تمدن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6089680 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • حداقل چند درصد اقتصاد جهان وابسته به ذخایر ژنتیکی است؟
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود