Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@13:51:30 GMT

تظاهرات ضد دولتی در پاکستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۳۵۷۷

تظاهرات ضد دولتی در پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد؛ هزاران تن از هواداران حزب جمعیت علمای اسلام شاخه (ف) شب گذشته برای برگزاری تظاهرات ضددولتی در پایتخت پاکستان، وارد اسلام آباد شدند.

کاروان حزب جمعیت علمای اسلام شاخه (ف) که یکشنبه از کراچی عازم پایتخت پاکستان شد، شب گذشته وارد پایتخت پاکستان شده و طرفداران این حزب در محل "پیشاور مور" اسلام آباد مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود هزاران نفر از هواداران حزب جمعیت علمای اسلام پاکستان به سرپرستی مولانا " فضل الرحمان" وارد پایتخت پاکستان شده و از امروز در تظاهرات ضددولتی در اسلام آباد شرکت خواهند کرد.

براساس گزارش ها، احزاب مخالف دولت "عمران خان" نخست وزیر پاکستان از جمله حزب مسلم لیگ نواز از این تظاهرات حمایت کرده اند.

"شهباز شریف" رئیس حزب مسلم لیگ نواز قرار است امروز در محل تظاهرات سخنرانی کند.

مولانا " فضل الرحمان" رئیس حزب جمعیت علمای اسلام در بدو ورود به پایتخت پاکستان در جمع خبرنگاران گفت: برای برکناری نخست وزیر پاکستان خواهیم جنگید، با این حال چند روزی به دولت برای کناره گیری مهلت می‌دهیم.

وی افزود: امروز بعد از برگزاری نماز جمعه، در نشستی با دیگر رهبران حزب جمعیت علمای اسلام برنامه‌های بعدی خود را بررسی و اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 461149 برچسب‌ها پاکستان عمران خان - پاکستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پاکستان عمران خان پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • وزیر کشور: انتقال پایتخت ۱۰۰ میلیارد دلار لازم دارد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح