Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اینکه نمازجمعه به نظام اسلامی هویت می‌دهد، اظهار کرد: نمازجمعه از همین کارگران و صنوف مختلف جامعه تشکیل می‌شود.

به گزارش فارس وی افزود: وظیفه مهم امام عسکری(ع) آماده ساختن جامعه برای دوره غیبت و امامت فرزندش بود لذا از مراسم شهادت این امام بزرگوار، مراسم جشن به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی با اشاره به مناسبت‌های 13 آبان ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان فقط به دانش‌آموزان منحصر نیست و همه باید در آن شرکت کنند، در سایه این مبارزه با استکبار، نظریه افول موریانه وار ایالت متحده مطرح شد، دیگر آمریکا قدرت ندارد بر اقتصاد جهانی احاطه پیدا کند، افول سیاسی آمریکا سبب شد کمتر از ۴۰ درصد در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه بابل تصریح کرد: در کشور عراق و لبنان مردم به دلیل مسائل اقتصادی و ضعف در ساختارهای سیاسی تظاهرات کردند که برخی از این مطالبات به حق است اما بخش اعظم آن نتیجه تحریک این جوانان در فضای مجازی است، وقتی دشمن دید نمی‌تواند با جریان مقاومت مبارزه مستقیم کند، مرکز سایبری به نام مرکز اعتدال ساختند تا از این طریق بتوانند بر جهان اسلام تاثیر گذاری کرده و افکار جهان اسلام را به دست گیرند.

وی افزود: آنها از طریق سلبریتی‌ها و فوتبالیست‌ها در تمام کشورها تاثیرگذاری کرده تا جوانان را علیه جریان مقاومت در خیابان نگه دارند.

روحانی با اشاره به تصادفات وحشتناک در جاده‌های بین شهری به‌خصوص جاده بندپی غربی در منطقه شوبکلا یادآور شد: سوال مردم این است تا کی باید جنازه‌روی جنازه بگذارند تا مسؤولان بفهمند این شهرستان با این مشکلات روبروست، متاسفانه دستگاه اجرایی مطالبه‌گری نمی‌کند.

وی ادامه داد: نمایندگان این شهرستان در ادوار مختلف نگاه ملی نداشتند، البته منکر بعضی زحمات برخی نمایندگان نیستم ولی نباید کاغذی باشد، باید مطالبه جدی انجام شود، مطالبه مرحوم آیت‌الله روحانی در خصوص آب طوری بود که مشکل حل شد.

روحانی گفت: احتمالا در نقشه مدیرکل راه و شهرسازی، راهداری و استانداری جایی به نام بابل وجود ندارد، تا کی این مردم باید کشته پشت کشته بگذارند، شایسته است توجه‌ها بیشتر و محرومیت‌ها کمتر شود گفتن فقط منحصر به من نیست، رسانه‌ها همراهی کنند تا بلکه گوشی برای شنیدن باشد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی بابل مازندران امام جمعه بابل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ۴۵ درصد دانش‌آموزان مازنی در فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند