Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه گفت: در ۱۳ آبان، مشت‌ها را گره می‌کنیم و با تفکر و اندیشه بلند، مرگ بر آمریکا را فریاد خواهیم زد.


او افزود: علیرغم توطئه‌های آمریکایی ها، ۴۰ سال عظمت به دست آوردیم و به آن افتخار می‌کنیم.


امام جمعه موقت بیرجند ۱۳ آبان را یادآور رشادت‌های دانشجویان و دانش آموزان به رهبری امام خمینی (ره) دانست و گفت: حوادثی که در ۱۳ آبان سال‌های ۱۳۴۳ و سال‌های ۵۷ و ۵۸ اتفاق افتاد نشان داد که مردم ایران به دنبال نظام اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) هستند و از سیاست‌های آمریکا بیزارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام نوفرستی سفارتخانه‌های آمریکا در کشور‌های مختلف را مراکز جاسوسی دانست و افزود: آمریکا به عنوان خدمت در هیچ کشوری سفارتخانه راه اندازی نمی‌کند، بلکه به دنبال گردآوری اطلاعات از آن کشور است.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان این که دشمنان نظام می‌خواهند با نفوذ، در جامعه اسلامی ناامنی ایجاد کنند گفت: مردم ما، در مکتب اسلام رشد کرده اند و هیچ گاه نمی‌گذارند دشمن به مقاصدش برسد.


حجت الاسلام نوفرستی، ۸ ربیع الاول شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت گفت و خواستار مطالعه زندگینامه امامان معصوم شد.


همچنین به مناسبت هفته وقف در محل برگزاری نماز جمعه بیرجند مصلی المهدی (عج)، میز خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد و کارشناسان هلال احمر هم خدمات رایگان بهداشتی-درمانی به مردم ارائه دادند.

انتهای پیام/ب

فریاد مرگ بر آمریکا، ۱۳ آبان بلند است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی

ائمه جمعه خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ( دوشنبه ) با حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار کردند. در این دیدار سردار حسن هوشیار فرمانده مراکز آموزش فراجا نیز حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080722 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در نوده خاندوز و توران فارس رامیان
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند