Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این نمازگزاران که حدود ۵۰ نفر بودند بعد از نماز جمعه در باب الجواد حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ،پلاکارد‌هایی با نوشته‌های "من انقلابی‌ام "، "شعار هر سرخابی اطاعت از رهبری"، "ترابی فرزند خمینی"، "مهدی زین‌الدین‌های جنگ هنوز زنده اند"، "ترابی، با گلی که زدی تور دروازه غرب پرست‌ها ویران و پاره شد" و "مهدی ترابی رویش انقلاب خمینی" در دست داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"نباید جوانانی که سینه چاک انقلاب و اسلام هستند به بهانه‌های مختلف مورد تهاجم قرار گیرند" و "تن‌ها راه نجات کشور اطاعت از رهبری" از دیگر عنوان‌هایی بود که نمازگزاران تجمع کننده در دست داشتند.
مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ۲۸ مهر ماه در چهارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر، در دقیقه ۱۹ گل نخست این تیم مقابل تیم پیکان را به ثمر رساند.

وی پس از گلزنی پیراهن خود را بالا برد که روی آن نوشته شده بود "تن‌ها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری".   انتهای پیام// ز.م   نمازگزاران مشهد از بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حمایت کردند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند

دریافت 27 MB کد خبر 6095718

دیگر خبرها

  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد