Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر عباسی، امام جمعه قوشچی، ظهر امروز، ۱۰ آبان، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قوشچی بیان کرد: تمام اعضای خانه باید تقوای خانواده که امنیت و امنیت روانی خانواده است را حفظ کنند.
وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید ما برای شما همسرانی از جنس خودتان آفریدیم تا در کنار آنها آرامش پیدا کنید، مهمترین شاخصه ازدواج آرامش یافتن انسان است و مطالبات زن و شوهر از یکدیگر باید منطقی، معقول باشد تا آرامش زندگی را دچار اختلال نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام عباسی ادامه داد: انسان باید همواره در زندگی خود مسائل را درجه و اولویت‌بندی کند و توجه داشته باشد که پول و درآمد باید موجب آرامش شود و نباید بخاطر کسب پول آرامش را زندگی دور کرد.
وی بیان کرد: برای پیشرفت علمی، معنوی، اقتصادی و اجتماعی در جهانی که هزاران سلیقه از کشورهای مختلف به عنوان سبک زندگی مطرح می‌شود، باید به سمت سبک زندگی اسلامی بازگشت و به روایات و احادیث نورانی ائمه معصومین(ع) که راهنمای انسان است توجه ویژه‌ای داشت.
امام جمعه قوشچی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد امنیت، بیان کرد: امنیت از اولویت‌های اصلی کشور است که با هیچ بهانه‌ای نمی‌شود آن را نادیده گرفت، اگر امنیت نباشد پیشرفت‌های علمی، معنوی، فرهنگی و اقتصادی حاصل نخواهد شد.
وی ادامه داد: با نزدیک شدن ایام انتخابات، مردم باید با بصیرت و آگاهی کامل، اشخاص دلسوز و متعهد را انتخاب کنند و مواظب مسائلی قومی و مذهبی و عوامل تاثیر گذار در امنیت کشور باشند.
این مقام مسئول با اشاره به برداشت نمک از دریاچه ارومیه، گفت: برداشت بی‌رویه نمک از بستر دریاچه ارومیه موجب به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری به کشاورزان منطقه می‌شود که از مسئولین مربوطه تقاضا میکنیم به صورت ویژه و قانونی پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن انتخابات بصیرت و آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • 7 دلیل که باید به قبرس شمالی سفر کنید
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • سکوت جامعه آرامش قبل از طوفان است /حکومت پس از جنبش مهسا به رویه سابق برگشت / زندگی گراها فاقد توانمندی برای ایجاد سامانه های جدید قدرت هستند
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • خشونت علیه زنان در خانه / زنان چه کنند؟