Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ادعای آمریکا در کشتن ابوبکر البغدادی رهبر داعش در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، آن را سوژه رسانه‌ای و سوءاستفاده تبلیغاتی از جنازه او عنوان کردند. ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته در شهرستان دماوند با اشاره به سالروز شهادت اولین شهید محراب اظهار داشت: نخستین شهید محراب آیت‌الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی در سال 1358 توسط گروه منحرف فرقان به شهادت رسید، همچنین فردا 11 آبان نیز سالروز شهادت و تیرباران «طیب حاج رضایی» و «اسماعیل رضایی» است که به جرم دفاع از امام خمینی(ره) در سال 1342 به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مناسبت‌های روزهای آینده در ماه آبان همچون حوادث 13 آبان بیان کرد: در تمام موضوعات و حوادث در آبان‌ماه در سال‌های مختلف دست جنایت آمریکا آشکار است و مردم ایران ظلم دولت آمریکا را فراموش نمی‌کنند و براساس سخنان امام خمینی(ره) ما تا آخر عمر علیه دولت آمریکا مبارزه خواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: آمریکا ایجادکننده و حامی گروه‌های تروریستی و خودش بزرگترین تروریست دنیاست، کشتن ابوبکر بغدادی رهبر داعش در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ادعای کشتن رهبر داعش سوژه خوبی برای بازی رسانه‌ای و سو استفاده تبلیغاتی از جنازه اوست.

فتاح دماوندی گفت: این اتفاق با خروج ادعایی آمریکا از سوریه به وقوع پیوست گویا با انحلال داعش و خروج آمریکا از سوریه دیگر نیازی به این مزدور دست نشانده نیست و با هلاکت البغدادی پس مانده‌های داعش دچار سردرگمی و اختلافات درون گروهی شده‌اند.

وی با بیان اینکه خطرناک‌تر از یک تروریست تفکر اوست تأکید کرد: بدتر از یک تروریست و تفکر او بقای تروریسم دولتی است که اسرائیل، آمریکا، عربستان و امارات مصداق بارز آن هستند و دلبستگان به غرب و آمریکا چشمان خود را باز کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اعتراضات اخیر مردم لبنان و عراق خاطرنشان کرد: مردم در عراق و لبنان به وضع اقتصادی اعتراض کرده اما رسانه‌های وابسته به غرب موج‌سواری کرده‌اند، دشمنان عراق دنبال خلاء سیاسی و کودتای سیاسی هستند، مردم عراق باید بدانند امنیت عراق، امنیت ایران است و نباید گول رسانه‌های دروغ‌پرداز وابسته به غرب را نخورند.

سرنخ توطئه‌های عراق و لبنان به دست آمریکا و صهیونیست‌هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ری که در مصلی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد با بیان اینکه چند سالی است که در روز اربعین حسینی(ره) خیل عظیم مشتاقان امام حسین (ع) برای زیارت مشرف می‌شوند اظهار داشت: همجواری با حضرت عبدالعظیم(ع) عنایت ویژه‌ای از سوی خداست که امیدواریم بتوان قدردان و شایسته حفظ آن کرامت بوده و از آن پاسداری کنیم.

وی سپس با اشاره به قرار داشتن در آستانه 13 آبان بیان کرد: 13 آبان روز پر مناسبتی است که اتفاقات مهّمی از جمله تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه و کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم آریا مهری در دانشگاه تهران است.

 ‏امام جمعه موقت شهرری افزود: امام خمینی(ره) در رثای جوانان وطن فرمود که درود به شما جوانان که جاسوس‌خانه آمریکا را گرفتید که این انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول است و این جمله را باید برای جوانان سایر کشورهای اسلامی از جمله عراق، لبنان و سایر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس نیز مخابره کرد.

 ‏ابراهیمی با بیان اینکه ما باید خوشحال باشیم که جوانان انقلابی ما این جاسوس‌خانه را گرفتند گفت: سرنخ توطئه‌های فعلی کشورهای عراق و لبنان نه تنها به دست آمریکا و صهیونیست و با پول و عوامل مزدور سعودی‌هاست بلکه در سفارتخانه‌ها و جاسوس‌خانه‌های این کشورها طراحی می‌شود.

 وی در ادامه با اشاره به بصیرت جوانان ایرانی تصریح کرد: امروز یکی از مهّم‌ترین نیازهای جامعه ما اقدامات جهادی و انقلابی برای رونق تولید و برطرف کردن مشکل اقتصادی و معیشتی مردم است و این یکی از مسائلی است که ما در جامعه امروز به آن نیاز داریم، لذا تمامی مسئولان باید با بصیرت در این مسیر ورود کرده و مدیریت کنند.

 ‏‏امام جمعه موقت شهرری با اشاره به خبرسازی‌های رسانه های معاند و فریب جوانان کشور اظهار داشت: در حال حاضر یک فضای سنگین رسانه‌ای و مجازی برای نسبت دادن اتفاقات عراق و لبنان به دخالت ایران به راه افتاده است و این درحالی است که در طول این 40 سال که از انقلاب گذشته مسئولان ما در هیچ جریانی وارد نشدند.

ابراهیمی ادامه داد: سیاست نظام جمهوری اسلامی عدم مداخله است اما کشورهایی هم هستند که از مشورت‌های جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند و این عرف دیپلماتیک است.

‏وی بیان کرد: اگر مردم لبنان و عراق برای خواسته‌های بحق اقتصادی خود شعار می‌دهند باید بدانند که تحقق آن در یک مسیر امن، قانونی، نهادها و سازمان‌های قانونی خلاصه شده است، اگرچه در کشور لبنان مسیرهای قانونی هم بسیار پر چالش است اما راه دیگری وجود ندارد.

امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه آمریکا و سران استکبار نشان دادند که روش و رویه آن‌ها منفعت‌طلبی گفت: آمریکا پیش از این از صدام، حسنی مبارک، بن‌لادن و اکنون از البغدادی که پیش از آن مورد حمایت آن‌ها بود در جهت منافع خود استفاده کرده است لذا مردم عراق و لبنان باید دوست را از دشمن تشخیص داده و عبرت بگیرند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: داعش در جهت اسلام‌هراسی و خراب کردن چهره واقعی اسلام رشد پیدا کرد و تا روزی که می‌شد از آن کار کشیدند و حالا سرکرده داعش در جهت برنامه‌ها و اهداف آمریکا از بین رفت.

امام جمعه کرمانشاه: در ‌اغتشاشات ‌‌لبنان و عراق ‌نفوذ ‌نیروهای آمریکا‌یی و عربستانی ‌‌قابل مشاهده استامام خامنه‌ای: دلسوزان عراق و لبنان بدانند اولویت اصلی علاج ناامنی استسناریوهای پیش‌روی لبنان پس از استعفای حریری

سرنخ آشوب‌های عراق و لبنان در سفارت‌خانه‌های آمریکا است

حجت‌الاسلام والمسلیمن سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین امروز در خطبه‌های نماز جمعه ورامین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه‌های افسری ارتش اظهار داشت: هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد و با نگاه خوشبینانه لحظه‌ای از آن غافل شد.

وی ادامه داد: دشمن حیله‌گر و غدار ممکن است از هرگونه غفلتی جهت ضربه زدن به ما استفاده کند البته به لطف الهی در طول 40 سال گذشته علیرغم آسیب‌هایی که از سوی دشمنان به ملت ما وارد آمده همواره پیروزی این میدان با ارتش، سپاه، نیروهای مسلح و ملت بزرگوار ایران بوده است.

امام جمعه موقت ورامین سپس با اشاره به تحولات داخلی عراق و لبنان بیان کرد: سرنخ آنچه امروز در عراق و لبنان می‌گذرد در سفارتخانه‌های آمریکا و کشورهای غربی است، که منافع خود را در فتنه‌انگیزی می‌بینند و مردم عراق و لبنان باید بدانند که مطالبات بحق آن‌ها باید از چارچوب ساختارهای قانونی تأمین شود.

محمودی با اشاره به خشم سران استکبار از  پیروزی‌های جبهه مقاومت افزود: در اتفاقات اخیر چهره‌های مبارز و مقاوم در برابر داعش مورد سوء‌قصد قرار گرفتند و به حریم مرجعیت تعرض و به حزب‌الله توهین شد و به واقع فتنه امروز این کشورها همانند فتنه 88 در ایران است.

وی سپس با اشاره به قرار داشتن در آستانه یوم‌الله 13 آبان تصریح کرد: صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که استکبارستیزی، دشمن‌شناسی و عدالت‌محوری با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی از محورهای مهم آن معرفی می‍شود باید در جهت برگزاری پرشور مراسم 13 آبان به کار گرفته شود.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: امروز ملت ایران به خود می‌بالد که براساس مبانی دینی و انقلابی خود و به تبعیت از مقام معظم رهبری توانسته پوزه آمریکا را به خاک بمالد و این موارد راهپیمایی 13 آبان و این یوم‌الله را بیش از پیش پر اهمیت کرده است و ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان پاسخ جنایات آمریکا را خواهند داد.

سناریو قتل «البغدادی» بهره‌برداری سیاسی ترامپ در آستانه انتخابات بود

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ترابی امام جمعه شهرستان رباط‌کریم ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی این هفته شهرستان ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت ربیع‌الاول و اعیاد خجسته آن، با اشاره به فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در 13 آبان یکبار دیگر فریاد ظلم‌ستیزی، آزادی‌خواهی و حق‌طلبی خود را به گوش جهانیان خواهد رساند.

وی ادامه داد: 13 آبان روز درهم شکستن قدرت شیطانی و اهریمنی آمریکا و روز به زانو در آمدن آمریکا در برابر اراده محکم و پولادین ملت قهرمان ایران است که یوم‌الله 13 آبان روز اعلام خشم، نفرت و انزجار مردم ما از روحیه تجاوزگری و زورگویی آمریکا است.

امام جمعه رباط کریم سپس با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر کشتن ابوبکر البغدادی تصریح کرد: دنیا به خوبی می‌داند ‌که گروه‌های تروریستی همچون داعش، ساخته و پرداخته دستگاه‌های امنیتی غربی به ویژه آمریکاست.

ترابی افزود: آمریکا و غربی‌ها داعش را به وجود آورده و حمایت کردند تا در راستای اهداف شوم خود از آن‌ها استفاده کنند و هر زمان که تشخیص دادند اقدام به حذف آن‌ها می‌کنند.

وی بیان کرد: ابوبکر البغدادی تاریخ مصرفش برای آمریکا تمام شده و تبدیل به یک مهره سوخته شده بود لذا به نفع ترامپ و دارو دسته‌اش بود که در این زمان او را حذف کنند تا هم استیضاحش به حاشیه برود و هم در آستانه انتخابات از آن بهره‌برداری کنند.

امام جمعه رباط‌کریم با اشاره به فتنه آمریکایی‌ها در ناامن کردن دو کشور عراق و لبنان گفت: مطالبات مردم، مطالبات بحقی است ولی باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود و اجازه سوء‌استفاده از تجمعات خود را به آن‌ها ندهند.

ترابی در ادامه بیان کرد: دو ملت عراق و لبنان باید بدانند که دشمنان به دنبال ناامن کردن کشورشان هستند و این توطئه آمریکاست که با دلارهای نفتی عربستان و دیگر مرتجعین منطقه در حال اجرا است.

هدف تحرکات منطقه، وحدت جبهه مقاومت منطقه است

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا در نماز جمعه این هفته اظهار داشت: خداوند با دینی که برای ما فرستاده است، ولایت خود را بر ما جاری می‌کند و این دین را باید شناخت که عین معرفت و تحقیق است.

وی با بیان اینکه حکومت و حاکمیت اسلامی مرجعیت اذعان امام معصوم است گفت: اما ما مقدمه هستیم و امانتداریم و باید این امانت را به دست صاحب واقعی‌اش بسپاریم لذا این انقلاب مقدمه آن انقلاب اصلی است اما در مقابل انقلاب امام معصوم نیست بلکه در راستای انقلاب امام معصوم است.

امام جمعه پیشوا بیان کردند: اگر ما به هر دلیلی به خاطر شیطنت‌های دشمنان شکست بخوریم سنت تبدیل الهی جاری می‌شود و این انقلاب و انتظار را از ما گرفته و به امت و ملت دیگری می‌دهد که در 40 سال گذشته ملت ایران به خوبی امانتداری کردند و این امانت را نگه داشتند که برای انقلاب وفای به عهد کردند و اگر لازم باشد این انقلاب را به قیمت جان، آبرو، فرزندان و اموال و همه چیزمان به نصرت الهی نگه می‌داریم و به صاحب آن می‌دهیم.

باقری سپس با اشاره به تحرکات منطقه گفت: در 40 سال گذشته با کشف لانه جاسوسی و امکانات و اسناد به جهان ثابت شد که آمریکا جز فساد و جاسوسی هدفی ندارند و امروزه هم این سفارت‌ها و پایگاه‌ها نه یک مکان سیاسی بلکه مکانی برای جاسوسی و خرابکاری است و این لانه‌ها باید مورد مراقبت قرار بگیرند لذا این جاسوسی و آشوب‌ها در کشورهای مقاومت از این نشأت می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان پیشوا ضمن به حق خواندن مطالبات مردمی و مشکلاتی که مردم دیگر کشورها دارند تصریح کرد: ما قصد دخالت نداریم اما مردم این کشورها مطالبات و مشکلات به حقی دارند که باید مراقب باشند تا به عاقبت سوریه دچار نشوند.

انتهای پیام/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است