Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های این هفتهٔ نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: جمع کردن و انتقال اداره مخابرات این بخش به لواسان واقعاً زیبنده نیست، مردم اینجا برای انقلاب زحمت کشیدند، باید به آنها خدمت شود.

وی تصریح کرد: ما در رودبار قصران ۲ شهرداری و ۱۵ روستا داریم اما به جای تسهیل امور و توسعه امکانات شاهد انتقال اداراتمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه رودبار قصران با بیان اینکه مگر مردم این بخش نباید از این امکانات بهره مند باشند افزود: به مسئولان ذیربط توصیه می کنم اگر می خواهید دولت را تجمیع و سبک کنید این راهش نیست، نباید مردم ناراحت باشند.

حسنی خاطرنشان کرد: روا نیست شهروندان برای کارهای جزئی مجبور شوند به لواسان و تهران بروند؛ هر امکاناتی به لواسان داده می شود باید به رودبار قصران هم داده شود.

وی گفت: بنده به عنوان نمایندهٔ مردم باید صدایشان را به گوش مسئولان برسانم؛ چرا جایی رو خراب می کنید و جای دیگر را آباد؟ تأکید می کنم دست از این کارها بردارید که منصفانه نیست.

امام جمعه رودبار قصران تأکید کرد: ادارات و امکانات باید تقویت شوند تا مردم دلگرم باشند.

حسنی در ادامه با بیان اینکه مسلمانی که دشمن شناس نباشد، مسلمان واقعی نیست گفت: امروز دشمنان ما و دشمنان قسم خورده اسلام انگلیس و رژیم صهیونیست هستند که باید به توطئهٔ آنها آگاه باشیم.

بخش رودبار قصران به مرکزیت فشم از توابع شهرستان شمیرانات در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رودبار قصران خطبه ها نماز جمعه شرکت مخابرات ایران لواسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول