Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بارانی جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود : هدف از برگزاری این جشنواره که برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد، افزایش روحیه نشاط و سلامتی در بین اقشار مختلف مردم و بویژه روستائیان است .

وی افزود : الک به چو ، چوب بازی و " قایم دار جایم دار" از بازی های سنتی است که در این جشنواره مورد استقبال بسیاری از جوانان روستایی واقع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان میامی با بیان اینکه ۴۰۰ تن از روستاییان در این جشنواره شرکت کردند ،تصریح کرد: بیشتر مشکلات و معضلات فرهنگی را می‌توان با کمک ورزش حل کرد.

بارانی گفت : این برنامه با همکاری اداره ورزش وجوانان ، هیات ورزش های همگانی و هیات ورزش های بومی - محلی شهرستان میامی ،بخشداری مرکزی و دهیاری و شورای اسلامی روستای کلاته اسد برگزار شد.

نمایشگاه عرضه محصولات سنتی و محلی نیز از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

۱۰ سالن ورزشی در سطح شهرستان میامی وجود دارد .

زمین چمن ، تکمیل استخرسرپوشیده و سالن مجهز کشتی آلیش  از خواسته های مهم جوانان میامی در حوزه ورزش است .

 شهرستان میامی با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد. بیش از ۸۰ درصد مردم این شهرستان در روستاها زندگی می کنند. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فدراسیون ورزش های همگانی جشنواره میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد