Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه نساجی می‌گوید مالک این تیم باید با مدیرعامل جلسه‌ای اضطراری برگزار کند.

طرفداری- علی دهقانی، معاون ورزشی و مدیر تیم فوتبال نساجی درباره استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری تیم نساجی مازندران اظهار داشت:

من یک چیز را رُک بگویم. الآن سه بازیکن ما مصدوم هستند که دو بازیکن‌ مصدومیت‌شان جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک بازیکنان‌مان هم قبل از اینکه به قائمشهر برویم دچار مصدومیت شد و عباس‌زاده هم با باند در زمین بازی کرد. با این وضعیت اگر چند بازیکن ما که مصدومیت جزئی دارند در تمرینات مصدومیت‌شان تشدید شود، عملاً باید با 12 بازیکن به مسجدسلیمان سفر کنیم. مربی هم این شرایط را می‌بیند و نیازهایی دارد که باید برطرف شود. علاوه بر مربی، این وضعیت برای باشگاه هم تهدیدآمیز است.

وی افزود:

حالا با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ اگر بازیکنان‌ جدیدمان به ما اضافه نشوند قطعاً دچار مشکلات بیشتری از جمله مصدومیت بازیکنان خواهیم شد. این اتفاقات دست مربی را می‌بندد و وقتی او این شرایط را می‌بیند احساس می‌کند شرایط برای کار مهیا نیست.

به نقل از تسنیم، معاون ورزشی و مدیر تیم فوتبال نساجی درباره اینکه مهاجری گفته است تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته است،‌ تأکید کرد:

ما باید فردا جلسه‌ای برگزار کنیم و در این مورد صحبت کنیم. باید ببینیم با نکاتی که وجود دارد چه تصمیمی باید گرفته شود.

دهقانی در ادامه تصریح کرد:

مدیرعامل باشگاه باید با مالکان جلسه‌ای اضطراری برگزار کنند، چون تیم از لحاظ بازیکن در شرایطی قرار دارد که ممکن است برای تأمین 11 بازیکن هم جهت دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به مشکل بخوریم. ما تمام تلاش خود را در جایگاه خودمان انجام دادیم. در بازی با صنعت نفت هم همه دیدند که ما 25 حمله مؤثر داشتیم. بازیکنان، کادرفنی و ما تا جایی که می‌توانستیم تلاش خودمان را انجام دادیم، اما از یک جایی به بعد دیگر از عهده ما خارج است و تصمیم‌گیری بر عهده مدیران عالی باشگاه و البته مدیران استانی است. این تیم نماینده تمام شهرهای شمالی کشور است. نساجی تنها تیم این خطه در لیگ برتر است. مسئولان استانی و ورزشی مازندران اگر کمک نکنند اتفاقات خوبی رقم نخواهد خورد. ما دوست نداریم اتفاقی که سال گذشته برای سپیدرود افتاد، امسال برای نساجی تکرار شود و خدای ناکرده زمانی همه بیدار شوند که دیگر خیلی دیر شده باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «تمرینات تیم نساجی تا زمان برگزاری جلسه مدیران این باشگاه زیر نظر چه کسانی برگزار می‌شود؟»، بیان کرد:

تمرین ما فردا (شنبه) تعطیل است و به بازیکنان استراحت داده‌ایم. باید ببنیم ان‌شاءالله در جلسه فردای مدیران چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

«آیا در صورت برطرف شدن مشکلات مهاجری حاضر به بازگشت به نساجی خواهد شد؟»، معاون ورزشی باشگاه نساجی در واکنش به طرح این سؤال گفت:

من نمی‌توانم از سمت آقای مهاجری صحبتی انجام دهم. بعد از بازی صنعت نفت مهاجری برای کاری شخصی از تیم جدا شد و ما دیگر همدیگر را ندیدیم. به طور کلی فردا همه چیز مشخص خواهد شد و باید ببنیم مدیران باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: راحت گل خوردن برای ما طبیعی شده و این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارینوس اوزونیدیس پس از تساوی یک بر یک مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: هر دو تیم سعی کردند فوتبال بازی کنند و شانس هم داشتند، اما نمی‌دانم که باید چه کار کنیم که پیروز شویم. به تیم مس هم تبریک می‌گویم. سبک شان تغییر کرده و من دوست دارم. 

وی ادامه داد: تیم حریف در ۱۵ دقیقه اول خوب شروع کرد و طبیعی بود، چون میزبان بودند. بعد از آن کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم، اما گل مساوی را خوردیم. گل راحت خوردن برای ما طبیعی شده است. این اتفاق از ابتدای فصل برای ما افتاده است که خوب بازی می‌کنیم و کنترلش را در اختیار داریم، اما در نهایت مساوی می‌شود.

سرمربی گل گهر با اشاره به اینکه به صورت کلی از شرایط راضی هستم، عنوان کرد: اینکه بازی مساوی شده مشکلی نیست، اما اینکه بازی در اختیار ما بود و برنده نشدیم، ناراحت کننده است. به نظر من لیافت این را داشتیم که برنده شویم.

اوزوزنیدیس تاکید کرد: ما راهمان را ادامه می‌دهیم. امیدوارم مصدومان ما باز گردند. زنده روح هم مصدوم بود و انتظار نداشتم که به صورت کامل بازی کند. معتقدم که ما تا اینجای کار شایسته امتیازات بیشتر بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • امیری: امیدوارم تیم لایق‌تر قهرمان لیگ شود/ حساسیت باعث کسل شدن بازی شد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • طرح محله‌محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله در دستور کار قرار دارد
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند