Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین اسفندیاری، مدیر برگزاری مسابقات رده های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در دو بخش دختران و پسران از چهار تا ۱۰ آبان جاری به میزبانی آکادمی تنیس امیر حسین اسفندیاری در باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۹۷ تنیسور از استان‌های تهران، کرج، مشهد، اهواز، یزد، شیراز، بندرعباس، کرمان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری با سرداوری آرمین آزادپور به مدت هفت روز با هم به رقابت پرداختند.

اسفندریاری به نتایج نهایی این رقابت‌ها اشاره کرد و افزود: در پایان این رقابت‌ها در رده‌ی زیر هشت سال رامتین رافعی از بروجن بر سکوی نخست ایستاد، آراد حبیبی نژاد از سیرجان دوم شد و بهداد محمدی و رهام نیکپور هر دو از کرمان به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

او تصریح کرد: در رده‌ی زیر ۱۲ سال دختران نیز زهرا سادات طاهری از تهران عنوان نخست را از آن خود کرد، فریماه فرهی مقدم از کرمان بر سکوی دوم تکیه زد و آیناز داوری از اصفهان و نجلا سادات علوی از کرمان عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

اسفندیاری بیان داشت: در رده‌ی زیر ۱۲ سال پسران نیز محمد امین ارجمند کرمانی از کرمان مقام اول را کسب کرد، پارسا ثمره از مشهد در جایگاه دوم قرار گرفت و آیریک عابدین زاده و سامیار طاهری هر دو از تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

او گفت: در رده‌ی زیر ۱۰ سال پسران هم رامتین رافعی از بروجن اول شد، سامیار طاهری از تهران به مقام دوم دست یافت و بردیا چوبینه از شیراز و امیرحسین باربد از کرمان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

اسفندیاری افزود: در رده‌ی زیر ۱۰ سال دختران نیز فریماه فرهی مقدم از کرمان عنوان نخست را به خود اختصاص داد، صبا خیر منش از کرج به مقام دوم دست یافت و رومینا رافعی از شهرکرد و آیناز داوری از اصفهان سوم مشترک شدند.

مدیر برگزاری مسابقات رده‌های سنی نوجوانان و نونهالان کشور سطح A تصریح کرد: همچنین تینا رحیمی در بخش دختران و آراد عبدی در بخش پسران به عنوان پدیده مسابقات و آندیا سالاری به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شدند.

اسفندیاری در بخش دیگری از سخنانش از خدمات ارفع زنگی آبادی و امیرمحسن صابر ماهانی به عنوان داور، آرمین آزادپور سرداور و علیرضا ریحانی مدیر اجرایی رقابت‌ها طی برگزاری مسابقات قدردانی کرد.

در مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها که با حضور کریم زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی، اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان، گرامی مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، موسی علی رئیس هیئت شطرنج، ایرانمنش رئیس هیئت تنیس استان کرمان و بسیاری از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران و بزرگان تنیس و ... در محل باشگاه تنیس هتل پارس کرمان برگزار شد، با اهدای لوح و تندیس رقابت‌ها از برگزیدگان تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا