Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، نوشین رهگذر ظهر جمعه در نشست فعالان بخش خصوصی با رایزنان و سفرای کشورهای مختلف دنیا بیان داشت: از سال ۲۰۱۹ بلژیک به دنبال افزایش مراودات خود با ایران است.

وژ افزود: شرایط سختی است اما چیزی که برای ما امیدوارکننده است این است که شرکت‌های بلژیکی علاقه مند به تعاملات با ایران هستند لذا کار ما اتصال بخش خصوصی است، بیشتر از ۱۰۰ شرکت در سال ۲۰۱۹ از ما راهنمایی خواستند تا چگونه می‌توانند با ایران تعامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر بلژیک گفت: خواستم تاکید کنم از سمت بلژیک این اهتمام وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم سطح ارتباطات و مراودات را افزایش دهیم.

همچنین در آید نشست رستم ژیگان شین، رایزن اقتصادی روسیه در ایران گفت: علی رغم فشارها حجم مبادلات ما با ایران از ژانویه تا اوت سالجاری ۲۵ درصد افزایش یافته و همکاری تجاری روسیه و ایران در ماه ژوئن بی سابقه بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بخش خصوصی بلژیک ایران روسیه ایران بخش خصوصی بلژیک روسیه شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • بیشترین حضور شرکت‌های خصوصی در شرکت ملی نفت در دولت سیزدهم رقم خورد
  • کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان، متشکل از چند شرکت خصوصی ایرانی است!
  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • بخش خصوصی به افزایش همکاری کشورهای آسیا کمک می‌کند
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است