Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اعظم قینانی سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در رابطه بازی با سپاهان اظهار کرد: هردو تیم اصفهانی هستند و من نایب رئیس این مجموعه که باعث افتخار است دو باشگاه قوی در اصفهان و جود دارد. امسال تغییر و تحولاتی به وجود آمده که به نظر من نمی‌شود با هفت بازیکن روبروی ۲۳ بازیکن خوب بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازبانی که گرفتیم به دلایلی جدا شد، دوتا از بازیکنان شاخص تیم را نداشتیم، اما در کل از بازیکنانم راضی هستم.

او با بیان اینکه سه روز است این تیم را بستیم، تصریح کرد: فقط به خاطر باشگاه ذوب آهن که پنجاه سال قدمت دارد به این تیم آمدم، بچه‌ها بدنسازی ویژه نداشتند، سه بازیکن اصلی تیم هفته آینده به ما ملحق می‌شوند که فکر می‌کنم با این شرایط بازی ایده آلی بود هرچند می‌توانستیم بهتر باشیم، امیدوارم در دور برگشت این نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در خصوص جدایی از سپاهان، خاطر نشان کرد: دلیل خاصی نداشت، نتوانستم قرار داد مالی خود را با این باشگاه تمدید کنم برای همین جداشدم. فکر می‌کنم سپاهان از مهره‌های خوب خود استفاده نمی‌کند و زود قید آن‌ها را می‌زند که علاوه بر هندبال در فوتبال بانوان هم شاهد این موضوع بودیم. تغییر تحولات در همه باشگاه‌ها وجود دارد و من، چون سابقه بازیکنی و مربی گری سپاهان را دارم خودم را بازنشسته این تیم می‌دانم.

قینانی اضافه کرد: اولین سالی است که وارد ذوب آهن شدم، ۲۳ سال در سپاهان بودم که یک ارثیه خیلی خوب برای این تیم به جا گذاشتم. از سال ۹۰ با خانوم حسینی و عطابخش این مجموعه را از صفر راه اندازی کردیم که به نظرم من افتخارات سپاهان برای ما هم هست، زیرا هفت سال زحمت بازیکنان این تیم را در رده سنی‌های مختلف کشیدیم.

انتهای پیام/م

  نظر سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن در رابطه بازی با سپاهان

منبع:ایمنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد فرجی مدافع قائمشهری پرسپولیس در دیدار با آلومینیوم اراک در نقش مدافع راست وارد میدان شد تا دانیال اسماعیلی‌فر وینگر راست باشد اما شرایط برای او خوب پیش نرفت و در نهایت دو گل وقت‌های اضافه حریف از جایی به دست آمد که فرشاد یا در آن محل بود و ناکام ماند یا در آن محل نبود و از جای خالی‌اش استفاده کردند و گل زدند.

به هر حال فرشاد فرجی این فصل در نقش مدافع میانی هر گاه که در ترکیب اصلی بوده درخشیده و با یک نمایش ضعیف در پست مدافع راست نمی‌توان شایستگی‌ها و توانمندی‌هایش را زیر سوال برد.

فرجی البته در راه‌آهن و شهرخودرو هم بعضا به‌عنوان مدافع راست بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم ارائه می‌داد پس با این پست و شرح وظایف‌اش غریبه نیست. او در بازی با آلومینیوم یک ضربه سر زد که اگر بدشانس نبود و آن توپ گل می‌شد هیچ کس ضعف او و خط دفاع پرسپولیس را مورد اشاره قرار نمی‌داد. شماره 3 سرخ‌ها همچنین یک پنالتی خشک و بی‌حرف و حدیث هم زد و جالب بود که بعد از این ضربه به امیررضا رفیعی با حالتی جالب گفت: «تمومش کن!». در واقع فرجی پنالتی پنجم پرسپولیس را به ثمر رساند و اگر رفیعی پنالتی بازیکن حریف را می‌گرفت کار برای پرسپولیس تمام شده بود که اینگونه نشد.

به هر حال فرجی مثل دیگر بازیکنان باتجربه پرسپولیس حذف تلخ در اراک را فراموش کرده و آماده بازی بزرگ مقابل سپاهان است. در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر از بازی مقابل سپاهان محروم است  فرجی می‌تواند همچنان گزینه‌ای برای بازی در پست مدافع راست باشد چرا که برعکس وحدت حنانوف او کاملا در شرایط مسابقه است و از نظر ذهنی و بدنی توانمندی حضور در این میدان بزرگ را دارد.

جالب اینکه خوشحالی و سرحال بودن او در تمرینات دو روز آخر منتهی به بازی سپاهان عجیب و مشکوک به نظر می‌رسد و هیچ بعید نیست فرشاد از فیکس بودن خود در این میدان مطمئن شده که اینگونه با روحیه و قبراق تمرین می‌کند.

دیگر خبرها

  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت