Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:48:05 GMT

پاشایی: چه‌کسی دو امتیاز ما را برمی‌گرداند؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۵۱۷۹

پاشایی: چه‌کسی دو امتیاز ما را برمی‌گرداند؟

مربی نفت مسجدسلیمان نسبت به اشتباهات داوری تیمش در بازی با فولاد خوزستان موضع گرفت.

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم خیلی راحت برنده از زمین خارج شویم. تیم فولاد خوزستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌خواستیم در حضور هواداران مان یک برد خوب دیگر را جشن بگیریم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که مانع از این امر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: برایمان جای تعجب دارد که چطور دو گل سالم ما از سوی داور پذیرفته نمی‌شود. تیم فولاد خوزستان در همه بازی‌های گذشته خود 4 گل دریافت کرده بود اما با آنالیز دقیق توانستیم دوبار دروازه این تیم را باز کنیم، ولی در عین ناباوری هردو گل سالم ما مردود شد. خوشبختانه کارشناسان داوری هم به این موضوع صحه گذاشتند که داور اشتباه کرده است، اما این مساله فایده‌ای برای ما ندارد چون امتیاز به راحتی آب خوردن از چنگ ما رفته است.


مربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: ما تیم کم بضاعتی هستیم که با مشکلات مالی فراوان جلو می‌رویم. حتما می‌دانید که چقدر در تنگنا قرار داریم و با سختی‌های فراوان خودمان را به بازی‌ها می‌رسانیم اما وقتی می‌بینیم در جریان بازی نیز حق‌مان خورده می‌شود، حق داریم ناراحت شویم. ما نه می‌گوییم پنالتی‌مان گم شده و نه اتفاق دیگری. دو گل سالم زدیم که بدون هیچ دلیلی پذیرفته نشده است.


پاشایی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: من نمی‌‌خواهم خدای ناکرده اتهامی به داوران فوتبال بزنم، آقای کاظمی داور بازی روز گذشته و آقای ممبینی رییس کمیته داوران انسان های پاک و سالمی هستند، اما اشتباهات برایمان گران تمام می‌شود. داوران فوتبال ایران همگی جزو انسان‌های باشخصیت و پاک هستند اما فکر می‌کنم باید فکری به حال اشتباهات شود. شما می‌بینید که همه مربیان از اتفاقات داوری ناراحت هستند. این نشان می‌دهد که اشکالاتی وجود دارد. امیدوارم داوران ما از این پس با رویکرد بهتری کارشان را جلو ببرند و در آینده شاهد اتفاقات خوب در این عرصه باشیم.


مربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: هواداران فوتبال در مسجدسلیمان تنها عشق‌شان فوتبال است. این شهر بعد از جنگ آسیب های فراوانی دیده و تنها دلخوشی مردم همین تیم است. آنها می‌خواهند تیم شان نتیجه بگیرد، اما متاسفانه خیلی راحت دو امتیاز ما از دست می‌رود.


پاشایی در پایان درباره وضعیت تیمش افزود: خداراشکر که امسال توانسته‌ایم با بازی‌های خوب و روان شگفتی‌ساز مسابقات شویم. ما تیم جوان و خوبی داریم که تاکنون شکستی نداشتیم و این مساله نشان می‌دهد که چقدر قدرتمند هستیم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند و همچنان بتوانیم دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

دسته یک نفت مسجد سلیمان صبای قم حسین پاشایی (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک نفت مسجد سلیمان صبای قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس جمشید شاه‌محمدی، این مساله باعث شد تا تماشاگران هم ناراضی به خانه بروند. پرسپولیس این شانس را داشت تا با برد مقابل سپاهان صدرنشین شود اما انگار خودشان نخواستند که این اتفاق بیفتد. البته پرسپولیس بد بازی نکرد اما اخراج امید عالیشاه کار را سخت کرد.
وی درباره مشکل پرسپولیس در این بازی افزود: به نظر من عملکرد خط حمله خیلی بد است؛ آل‌کثیر بازیکن ضربه آخر زن است اما توانایی حفظ توپ ندارد. این در حالیست که یک مهاجم باید حفظ توپ کند اما او مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! البته خط دفاع هم ایرادات زیادی دارد و آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد. به نظر من از این بازیکنان انتظار بیشتری می‌رود.
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد اوسمار ویرا افزود: به نظر من عملکرد او بد نبوده چرا که او همان تیم یحیی گل‌محمدی را در اختیار دارد و نمی‌تواند در این مدت شق القمر کند. زمان گل‌محمدی پرسپولیس ترسو بازی می‌کرد اما الان شرایط بهتر است هرچند که موقعیت گل خوبی نمی‌بینیم. به نظر من مهدی ترابی برای خودش بازی می‌کند. او در طول فصل بارها ضربه ایستگاهی زده اما یک بار هم به نتیجه نرسیده. به نظرم مربی باید اقتدار داشته باشد و مقابل او بایستد. یک مربی در پرسپولیس باید فردی باشد که بازیکنان از او حساب ببرند. البته این مشکل فقط برای ترابی نیست و کنعانی یا آل‌کثیر هم برای خودشان بازی می‌کنند.
وی درباره اینکه گویا برخی از بازیکنان اشباع شده‌اند گفت: من نمی‌دانم مشکل سعید صادقی چیست اما اگر مشکلی دارد باید آن را حل کند چون او در پرسپولیس سعید صادقی شد. شاید برخی از بازیکنان اشباع شده‌اند اما آنها بدانند که در پرسپولیس این خبرها نیست و اگر مردم و هواداران ناراحت شوند مقصر صد درصد همین بازیکنان هستند.
شاه‌محمدی درباره حواشی سکوهای ورزشگاه در بازی پرسپولیس و سپاهان خاطرنشان کرد: وقتی یک پیرمرد به خودش اجازه می‌دهد به زنان توهین کند باید با او برخورد شود چرا که اگر با او برخورد لازم نشود آن وقت در تهران و سایر شهرها هم این قضیه تکرار خواهد شد و این مسئله در تمام ایران فراگیر می‌شود. به همین دلیل باید برخورد جدی و سفت و سختی با این مساله بشود تا کسی به خودش اجازه ندهد که به راحتی توهین کند. البته اینکه هواداران پرسپولیس هم به رامین رضاییان توهین کردند کار درستی نیست. رامین در پرسپولیس زحمت کشیده و حالا نخواسته در پرسپولیس بماند اما او باید فحش بخورد؟ مگر مردم پول او را می‌دهند؟ یک بازیکن تا زمانی که در تیمی بوده تلاش کرده و حالا به تیم دیگری رفته است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد یا نه ادامه داد: پرسپولیس حتماً قهرمان می‌شود چرا که استقلال حواشی زیادی دارد. من بازی آنها مقابل تراکتور را دیدم و به نظرم از نظر فنی شرایط خوبی ندارند و تیم آنها پر از حاشیه است.

کد خبر 849036 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • کاپیتان پرسپولیس به ترکیب برمی‌گردد
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند