Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بلیت‌ ۲۴ نمایش به صورت الکترونیکی از فردا ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال پیش فروش می شود.

مجید قناد گفت: علاقه مندان می‌توانند به آدرس https://www.tiwall.com مراجعه و در بخش بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان – همدان نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایش‌های متنوعی در بخش‌های خردسال، کودک، نوجوان و بین‌الملل در جشنواره حضور دارند، والدین در قسمت "مشاهده جدول" نمایش مناسب با گروه سنی فرزندان خود را انتخاب و سپس بلیت تهیه کنند.

قناد افزود: نمایش‌های بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در تالار فجر، سالن اصلی، پلاتو بوعلی و پلاتو عبادی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی‌سینا، سالن اصلی و پلاتو مجتمع شهید آوینی و تالار مهدیه شهر همدان به روی صحنه می رود.

دبیر این دوره جشنواره یادآوری کرد: اجرای نمایش‌ها در نوبت صبح مخصوص دانش‌آموزان و رایگان است و بلیت‌فروشی تنها برای اجرای نمایش‌ها در دو سانس ۱۵ و ۱۷ و سی دقیقه انجام می شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۶ تا ۲۱ آبان به دبیری مجید قناد و با شعار" کودک، طبیعت و تئاتر" در همدان برگزار می شود.

۵۲ نمایش ایرانی و خارجی در این رویداد هنری به روی صحنه می رود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان فرهنگ و ارشاد اسلامی سایت تیوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد