Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن‌ها می‌گوید از حضور در فوتبال انگلیس چیزهای زیادی یاد گرفته است.

طرفداری- پپ گواردیولا در نشست خبری خود قبل از مسابقه منچسترسیتی-ساوتهمپتون در هفته یازدهم لیگ برتر حضور یافت و پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش MEN، سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها در این نشست گفته است:

اخبار مصدومان

همه آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته دو ساعت تمرین کردیم. آن‌هایی که مصدوم بودند، هنوز مصدوم هستند و آن‌هایی که آماده بودند، آماده‌اند. آنجلینو؟ او فقط گرفتگی عضلانی داشت.

اهانت به بازیکنان تیم

باید به طرفداران‌مان احترام بگذاریم. گاهی شرایط برای بازیکنان راحت نیست. ژاکا، احساساتش و آن لحظه را درک می‌کنم ولی نمی‌دانم درون آن تیم چه خبر است. شاید فرد مناسبی برای صحبت کردن در این رابطه نباشم چون گاهی نمی‌توانم احساساتم را کنترل کنم. این اتفاق به آن خاطر افتاد که گاهی کنترل‌مان را از دست می‌دهیم. امیدوارم طرفداران بتوانند ژاکا را ببخشند و او هم قادر باشد تا نشان بدهد چه بازیکن خوبی است.

آماده شدن تیم ملی راگبی انگلیس برای فینال جام جهانی

بهترین‌ها را برای آن‌ها آرزو می‌کنم. حضور در فینال برای انگلیس مایه افتخار است و من آرزو می‌کنم بهترین‌ها برای آن‌ها اتفاق بیافتد.

درباره تامی دویل

حفظ ارتباط با بازیکنان بومی، با طرفداران و آن‌هایی که در اینجا بزرگ شده‌اند اهمیت دارد. (حضور او در ترکیب اصلی تیم در مسابقه گذشته) به کیفیتش بر می‌گشت؛ کسی که می‌خواهد در ترکیب تیم حضور داشته باشد، باید از شایستگی لازم برخوردار باشد. ما از پیش فصل او را می‌شناسیم. در سطح خوبی بازی کرد ولی هنوز 17-18 ساله است. جایگاه او هنوز تیم دوم است ولی فرصت فوق العاده‌ای برایش بود.

بازی دادن به جوانان در لیگ برتر

در حال حاضر فیل فودن و اریک گارسیا به این مهم نزدیک‌تر هستند چون هر بار بازی می‌کنند، در سطح بالایی ظاهر می‌شوند و اشتباهی از آن‌ها سر نمی‌زند. بقیه (برای بازی کردن در لیگ برتر) باید بی وقفه تلاش کنند. اما آیا برای بازی دادن به جوانان فشاری احساس می‌کنم؟ نه. 

موافقت با کلوپ در مورد فشردگی مسابقات

کاملا موافقم. در زمستان برای بیست و هفتمین یا بیست و نهمین بار بازی می‌کنیم. این همیشه محل مناقشه است و در نشست یوفا هم در این مورد حرف می‌زنند. وقتی یورگن از فشردگی بازی‌ها می‌گوید، با او موافق هستم. بله من جام‌ها را اولویت بندی می‌کنم و مثلا از (ایلکای) گوندوعان، کوین (دی بروین) و (داوید) سیلوا در این جام (لیگ کاپ) استفاده نمی‌کنم. فکر می‌کنم یورگن و آرسنال هم همین کار را کرده‌اند. به جز یونایتد که شرایط خاصی دارد، برای سایرین، این جام فرصت خوبی برای میدان دادن به بقیه بازیکنان بوده است که چندان بازی نکرده‌اند. اما بله، تقویم زیادی شلوغ است. 

درباره ساوتهمپتون

آن‌ها با سیستم متفاوتی بازی کردند. طی 10-15 دقیقه پایانی از جلوی زمین پرس می‌کردند اما در سایر دقایق عقب نشسته بودند. با توجه به مشکلاتی که در مواجهه با دفاع عمیق داریم... شاید رویه خود را عوض کنند. نمی‌دانم چه چیزی در انتظار ماست.

درس گرفتن از لیگ برتر

 چیزهای زیادی یاد گرفتم. پیش از این نگران دفاع کردن در برابر توپ‌های بلند، کانال‌های کناری و ضربات شروع مجدد نبودم. یاد گرفتم چگونه باید بازیکنان را عوض کرد چون بازی‌های زیادی انجام می‌دهیم و جنبه فیزیکی کار از هر جایی بالاتر است. همچنین از بازیکنانم و نحوه سازگاری‌شان با اوضاع شناخت کسب کردم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شب گذشته پورتو موفق شد در دیداری از هفته سی و دوم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، با سه گل از سد تیم چاوز عبور کند. مهدی طارمی در این مسابقه موفق شد یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز بدهد.

به نقل از ورزش سه درست در لحظاتی که طارمی در زمین مسابقه برای پورتو مشغول بازی بود و گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر به‌صورت رسمی از جذب مهاجم ایرانی خبر داد.

در پایان دیدار پورتو، این موضوع به سوال خبرنگاران از کونسیسائو تبدیل شد. او در این خصوص گفت: فوتبال امروز این‌گونه است و در گذشته نه تنها در پورتو بلکه در باشگاه‌های دیگر رخ داده است. مهم است که بازیکنان از این موضوع آگاه باشند. طارمی یک بازیکن حرفه‌ای نمونه است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد 10 ساله دارد. احمقانه است که او را بازی ندهم.

سرمربی پورتو اضافه کرد: اگر طارمی خوب باشد بازی می‌کند وگرنه روی نیمکت می‌ماند. او همیشه به تصمیمات من احترام گذاشته است. استفاده از بازیکنان تا پایان مدت زمان قراردادشان طبیعی است. برخی بازیکنان هستند که شاید چهار سال قرارداد داشته باشند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند و در نهایت باشگاه را ترک کنند. شرایط همیشه اینگونه است، من به قراردادها نگاه نمی‌کنم، بلکه به فداکاری در تمرینات و در زمین بازی نگاه می‌کنم.

کونسیسائو در پایان گفت: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903004

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • واکنش رسمی پورتو به حضور طارمی در اینتر
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)