Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:24:03 GMT

قانون فیفا در تبریز اجرا نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۵۶۳۷

قانون فیفا در تبریز اجرا نشد

داور دیدار تراکتور و استقلال در یکی از صحنه های نیمه دوم قانون جدید فیفا را رعایت نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفته اند. این بازی جذاب و حساس توسط بیژن حیدری یکی از بهترین داوران فوتبال ایران قضاوت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که جدال تراکتور و استقلال تا دقیقه ۶۰ صحنه مشکوک خاصی از نظر داوری نداشت، یکی از قوانین جدید داوری فیفا در دقیقه ۶۱ این بازی از سوی حیدری نادیده گرفته شد.

 

در حالی که بازیکنان تراکتور یک حمله را شروع می کردند، مهدی تیکدری پاسی را در عرض ارسال کرد که در بین راه توپ با بیژن حیدری برخورد کرد. در این لحظه داور می بایست مطابق قانون جدید، بازی را متوقف کند و با بین طرفین مجدداً آن را از سر بگیرد؛ اما حیدری این کار را نکرد و به شکل سابق بازی را ادامه داد. البته در این صحنه مالکیت توپ در اختیار تراکتوری ها ماند و مشکل خاصی پیش نیامد اما رعایت نشدن قانون جدید فیفا در نوع خود عجیب به نظر می رسید.

تراکتور طرفداران ورزشگاه یادگار امام تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور طرفداران ورزشگاه یادگار امام تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف سال‌های گذشته، هواداران استقلال به جای پشت دروازه در ضلع شرقی طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام مستقر شدند تا دقیقا بالای سر هواداران تیفوسی تیم تراکتور نشسته باشند.

در این شرایط انتظار می‌رفت که بازی بی حاشیه دنبال شود اما ناگهان در بین دو نیمه پرتاب متقابل سنگ و صندلی به یکدیگر انجام شد و البته بعد از یک تبادل آتش کوتاه، همه چیز به صحنه صلح قبلی بازگشت.

در ابتدای بازی هم هواداران تراکتور در سکوهای تی تی، با بادکنک بازی شرایط جالبی را رقم زدند و این در حالی بود که وزش باد، بادکنک‌های قرمز را به سوی طرفداران استقلال بُرد.

همچنین هواداران تراکتور با پرچم‌های بزرگ و آتش بازی خاص، تلاش خود را کردند تا در روزی که سکوهای استادیوم یادگار پر نشده بود، شرایط را به سود تیمشان رقم بزنند.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • استعلام از سازمان لیگ: گلر خارجی محروم نیست
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • آتش سکو‌ها زیر پای هواداران استقلال
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • آتش سکوها زیر پای هواداران استقلال