Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هواداران تراکتور پس از دقیقه 84 که تیم‌شان گل چهارم را دریافت کرد، ورزشگاه را ترک کردند. تاریخ انتشار: 20:08 - 10 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۷۱۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفته‌اند که این بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود استقلال به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*پس از گلزنی تیم استقلال، هواداران تیم تراکتور با شعار «عیبی یوخ» به بازیکنان خود روحیه دادند. این اتفاق اما پس از گل‌های دوم و سوم استقلال رخ نداد.

*هواداران تراکتور پس از گل دوم استقلال اقدام به پرتاب اشیای مختلف به داخل زمین کردند که اکثر این اشیا به سمت نیمکت استقلال می‌رفت.

*پس از گل سوم استقلال، استراماچونی برای دقایقی از کنار زمین فاصله گرفت و به داخل نیمکت پناه برد.

*زمانی که تراکتور با دو گل عقب افتاده بود، هواداران تراکتور با تشویق اشکان دژاگه خواهان حضور او در زمین شدند.

*زمانی که باید ضربه دروازه برای استقلال زده می‌شد، یکی از توپ جمع‌کن‌ها توپ را به داخل زمین انداخت، اما عارف غلامی همان توپ را به بیرون زد. این صحنه یک بار دیگر هم تکرار شد تا درگیری لفظی بین بازیکن استقلال و این توپ‌جمع‌کن به وجود بیاید.

*پس از گل سوم استقلال، شیخ دیاباته از مقابل هواداران تراکتور عبور کرد که این موضوع واکنش آنها را در پی داشت و هواداران تراکتور علیه گلزن استقلال شعار دادند.

*از دقیقه 70، هواداران تراکتور در حال ترک ورزشگاه بودند، اما پس از اینکه ساسان انصاری موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند، هواداران تراکتور هم به ورزشگاه برگشتند.

*با این حال، پس از باز شدن دروازه تراکتور برای بار چهارم، هواداران این تیم به یک باره ورزشگاه را خالی کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور استقلال عارف غلامی استراماچونی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم

حواشی رخ داده در ورزشگاه آزادی، سبب شد محل استقرار هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تغییر کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند. حین بازی حواشی که میان هواداران دو تیم رخ داد، عاملی برای جابه‌جایی هواداران بانوان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شد. هواداران خانم پرسپولیس در نیمه اول در طبقه دوم و بالای سر سپاهانی‌ها حضور داشتند.

هواداران سپاهان خطاب به بانوان هوادار پرسپولیس شعار دادند و اشیایی هم پرتاب کردند و به همین دلیل با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه، بانوان هوادار روی سکوها جابه‌جا شدند.

 

.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • تمرین پرحاشیه استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین
  • بی‌نظمی در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به داخل زمین برای عکس یادگاری
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال