Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@23:33:14 GMT

ردپای BBC در پیک دانش‌آموزان ایرانی! +اسناد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۵۹۱۶

ردپای BBC در پیک دانش‌آموزان ایرانی! +اسناد

طراحان سؤال، به کودکان خردسال 8 ساله چنین القا می‌کنند که ماه محرم و عزاداری بر امام حسین (ع) مساوی است با آلوده‌سازی محیط شهری به زباله! همان شبهه‌ای که به تناوب و تکرار از بلندگوهای ضددینی و بهائی مانند بی بی سی انگلیس به گوش می‌رسد.

به گزارش قدس آنلاین جام نیوز نوشت: با وجود تذکر دلسوزان و متدینین به وزارت آموزش و پرورش، همچنان در مواد آموزشی و منشورات ارائه شده در مدارس، موارد نامطلوبی به چشم می‌خورد که مایه شرم و انزجار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نمونه‌ای تأسف‌بار، شاهد طرح سؤالی مغرضانه و شیطنت‌آمیز در جزوه‌ای موسوم به "پیک آدینه" هستیم که در اختیار دانش آموزان سال دوم مقطع ابتدایی قرار گرفته و با رویکردی ضدارزشی، علیه شعائر مکتبی تنظیم شده است.

پرسش شبهه‌ناک "پیک آدینه" از دانش آموزان 8 ساله!

طراحان سؤال، به کودکان خردسال 8 ساله چنین القا می‌کنند که ماه محرم و عزاداری بر امام حسین (ع) مساوی است با آلوده‌سازی محیط شهری به زباله! همان شبهه‌ای که به تناوب و تکرار از بلندگوهای ضددینی و بهائی مانند بی بی سی انگلیس به گوش می‌رسد.

تیتر مغرضانه بی بی سی برای تحت الشعاع قرار دادن شکوه اربعین

هر ذهن سالمی در نخستین مواجهه با اینگونه پرسش‌های مهندسی‌شده و جهت‌دار، متوجه معنای منفی نهفته در آن‌ها می‌شود؛ چگونه است که ناظران محتوایی وزارتخانه‌ای عریض و طویل که متصدی و متولی امر خطیر آموزش‌اند، متوجه نشده‌اند؟!

به‌ویژه اینکه سال گذشته هم شهروندان مؤمن و رسانه‌های استان گیلان دقیقا به همین مجله تمرینی و همین سؤال کینه‌توزانه واکنش نشان داده و خواستار اصلاح شده بودند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بی بی سی آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • ردپای کدام شرکت‌ها در تولید پلاستیک بیشتر است؟
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • ردپای مسی روی شش گل!
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • ویدئو| پناهنده ایرانی: به خط پایان رسیده‌ام!