Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:45:02 GMT

لمپارد: اعتماد به نفس زیاد برای چلسی خطرناک است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۵۹۷۲

لمپارد: اعتماد به نفس زیاد برای چلسی خطرناک است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد از شکست برابر یونایتد نکاتی آموخته است.


به گزارش "ورزش سه"، چلسی چهارشنبه شب با شکست برابر منچستریونایتد با لیگ کاپ وداع کرد. حالا فرانک لمپارد در آستانه دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر برابر واتفورد، در مورد این دیدار و البته شرایط بازیکنان مصدوم تیمش از جمله آنتونی رودیگر و انگولو کانته صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار برابر واتفورد: "ما در هفته های اخیر در بازی های متوالی پیروز شده ایم و با توجه به افزایش زیاد اعتماد به نفس بازیکنان، شرایط می تواند برای چلسی خطرناک باشد. ما می دانیم که شرایط واتفورد مشابه سال گذشته است و ما نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم.

 

 

قطعا ما بیشتر روی آنچه باید انجام دهیم متمرکز خواهیم شد. روی کاغذ آنها در پایین جدول لیگ هستند، اما آنها تیمی زخمی و باکیفیت هستند. این پیروزی های متوالی به ما آموخت چگونه باید با چالش های مختلفی روبرو شویم و واتفورد آزمایش دیگری برای ما خواهد بود. اگر می خواهید در بین چهار تیم برتر باشید، باید ثبات خود را نشان دهید."

 

شرایط بازیکنان: "آنتونی رودیگر هنوز آماده نیست. او روز دوشنبه با یک مشاور در مورد لگن خود ملاقات می کند و ما باید منتظر قرار ملاقات مشاور باشیم تا ببینیم مدت زمان طولانی دوری او از میادین چقدر است. رودیگر و انگلو کانته از فصل گذشته مصدومیت بوده اند و این یک اثر دومینویی بوده است. بازیکنان ناامید می شوند و این اتفاق برای من نیز ناامید کننده است. من می خواهم از این بازیکنان استفاده می کنم، اما غیبت آنها فرصت بازی کردن را برای بازیکنان دیگر به ارمغان می آورد."

 

شکست برابر یونایتد: "در دیدار برابر یونایتد ما شش تغییر در ترکیب ایجاد کردیم و مقابل تیم قدرتمند یونایتد به میدان رفتیم. من فکر می کنم در نیمه اول شرایط خیلی خوب پیش نرفت، اما در نیمه دوم ما تیم بهتری بودیم و بدون گل شگفت انگیز راشفورد اتفاقات دیگری رقم می خورد. بزرگترین چیزی که من از بازی گرفتم این بود که اگر به اندازه کافی فرصت طلب نباشید مغلوب می شوید."

 

چلسی فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی فرانک لمپارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟