Web Analytics Made Easy - Statcounter

چیرو ایموبیله مهاجم ملی پوش لاتزیو بیش از هر بازیکن دیگری در مسابقات باشگاهی در ماه اکتبر 2019 موفق به گلزنی شد.

طرفداری - چیرو ایموبیله با به ثمر رساندن 8 گل طی 6 بازی لاتزیو، ماه فوق العاده ای را سپری کرد.

به گزارش ترنسفرمارکت، چیرو ایموبیله بالاتر از مائورو ایکاردی و روبرت لواندوفسکی مهاجمان گلزن پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ قرار گرفت، هر چند یک بازی نیز نسبت به آن ها بیشتر انجام داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیلیان ام باپه با به ثمر رساندن 6 گل در 4 مسابقه عملکرد فوق العاده ای داشت و لائوتارو مارتینز نیز با گل هایی که برای اینتر به ثمر رساند به تیمش کمک کرد در هر دو رقابت سری آ و لیگ قهرمانان اروپا در وضعیت خوبی قرار داشته باشد.

آدیس یاهوویچ (ینی مالاتیاسپور ترکیه)، رحیم استرلینگ (منچسترسیتی)، سرژ گنابری (بایرن مونیخ)، آرتم زیوبا (زنیت) و لوییس سوارز (بارسلونا) بازیکنانی بودند که 5 گل به ثمر رساندند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • بارسلونا و نشان دادن رگه‌هایی از تیکی تاکا پس از مدت‌ها + عکس
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • عربستان،بازیکنان اروپایی را شخم می‌زند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی