Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ آندره آ استراماچونی در نشست خبری پس از برتری 4 بر دو شاگردانش مقابل تیم تراکتور عنوان کرد: قبل از هر چیز همان‌طور که روز گذشته گفتم، برای ما ذهنیت بازیکنان در بازی امروز اهمیت زیادی داشت. چون مدل بازی ما این است که در تمام بازی‌ها هجومی بازی کنیم. بازی امروز گواه همین مسئله بود که برابر یک تیم و مربی بزرگ کاری کردیم که مقابل استقلال تدافعی بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی افزود: ما لایق این پیروزی بودیم و کار آسانی نیست که مقابل تراکتور چهار گل بزنید. فکر می‌کنم هواداران از این بازی لذت بردند، چون بازی خوبی بود و سطح بالای فوتبال ایران را نشان می‌داد. من بازی پرگل را به دیداری که یک بر صفر تمام شده یا موقعیت‌هایی ایجاد نشود، ترجیح می‌دهم.

سرمربی ایتالیایی در واکنش به این سوال که تیمش در هفته‌ای به برتری پرگل دست پیدا کرد که سایر مسابقات گل‌های بسیار کمی در پی داشت اظهار داشت: برای من بازی‌های مهم تست‌های مهمی هستند، چون در این‌گونه بازی‌ها می‌توانید رشد کنید و دیدار امروز یک قدم رو به جلو را برای ما نشان داد، اما بیشتر در زمینه ذهنیت بازیکنان خوب بودیم. ما بازی‌های پشت سر هم را برده‌ایم، اما سعی می‌کنم بازیکنان هیجان‌زده نشوند، چون چیزهای زیادی داریم که باید در آنها پیشرفت کنیم. 

او ادامه داد: ما باید یکسری کارها را انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. اتفاق خوبی که افتاد، این بود که تیم من هرگز از فوتبال بازی کردن عقب ننشست، حتی وقتی از تراکتور جلو بودیم، بازی هجومی به نمایش گذاشتیم. ما نکات خوبی را از این بازی می‌دانستیم. سن دنیزلی از من بیشتر است و احترام زیادی برای او قائل بوده و هستم و امیدوارم در سن 70 سالگی مثل ایشان باشم.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که چگونه به تیمش نظم داده گفت: این روش بازی کردن چیزی است که روی آن کار می‌کنیم و در سیستم ما وجود دارد. اگر خاطرتان باشد که در بازی با پرسپولیس 65 دقیقه با این سیستم بازی کردیم و می‌توانستیم 90 دقیقه بازی کنیم، اما این سیستم برای اولین بار در دربی استفاده شد. این سیستم برای ما در دیدار امروز خیلی مهم بود، چون بازیکنی مثل دیاباته که در این سیستم بازی می‌کند، به ترکیب برگشته بود. ما موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما رشید مظاهری عملکرد خوبی داشت.

از سرمربی استقلال در رابطه با حضور پرشور هواداران آذربایجانی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پرسیده شد. استراماچونی در واکنش به این موضوع اینگونه پاسخ داد: کسی که عاشق فوتبال باشد، با این شرایط آشنا خواهد بود. با بازیکنان تیمم که بیشترشان جوان هستند، قبل بازی صحبت کرده بودم. به آنها گفتم باید خوشحال باشید که در چنین جوی بازی می‌کنید، آن هم برابر 70 هزار تماشاگر. به آنها گفتم نباید بترسند، چون ما استقلال هستیم و می‌خواهیم نمایش‌هایی مثل بازی امروز داشته باشیم. به همین دلیل بود که ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. برای خیلی از تیم‌ها که در زمین تراکتور عقب می‌افتند، راحت نیست که به بازی برگردند. بازیکنان ما بعد از بازی خیلی خوشحال بودند، اما به آنها گفتم آرام باشند، چون مسیری طولانی در پیش داریم.

سوال بعدی از استراماچونی در این رابطه بود که برخی اعتقاد دارند، شیخ دیاباته باید در دقایق ابتدایی بازی و پس از برخورد با رشید مظاهری از زمین مسابقه اخراج می شد. استراماچونی با اشاره به قضاوت حیدری برای استقلال در پاسخ به این سوال گفت: این داور (بیژن حیدری) همان داوری است که پیش از این من را اخراج کرده بود، اما این قضیه را برای خودم روشن کرده و الان بهتر هستم. برخی مواقع مشکل زبان باعث می‌شود که نتوانیم شفاف صحبت کنیم، چون برخی مواقع که اعتراض می‌کنم، توضیح من از داور برای برخی از صحنه‌هاست. برای دیاباته اتفاقی نبود که بخواهد اخراج شود. من صحنه را دیدم. او قصد داشت توپ را بزند که مظاهری جلو آمد و توپ را گرفت. آن چیزی که دیدم این اتفاق بود.

سوال نهایی از استراماچونی در رابطه با دلیل شکست سنگینی بود که تیم میزبان در خانه متحمل شد که مربی استقلال عنوان کرد: عمیقاً به تراکتوری‌ها و مربی‌شان احترام می‌گذارم. این تیم بازیکنان مطرحی دارد که برخی از آنها را می‌شناسم. بازیکنانی که در دیدار قبلی در ترکیب قرار داشتند، امروز بازی نکردند؛ مثل مسعود شجاعی، اما در مقابل بازیکنانی مثل مازولا و محمدرضا آزادی که هفته گذشته در ترکیب قرار نداشتند، در ترکیب اصلی قرار گرفتند. این مسئله نشان داد که ترکیب تراکتور چقدر خوب است و مطمئنم تراکتور یکی از تیم‌هایی است که مدعی قهرمان خواهند بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟