Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرکریمی و حامد بهداد به ترتیب جایزه بهترین کارگردان و بازیگر مرد بخش بین‌المللی پنجاه و ششمین جشنواره پرتقال طلایی در آنتالیای ترکیه را دریافت کردند.

به گزارش ایمنا، مراسم اختتامیه پنجاه و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیای ترکیه با اهدای جوایز به آثار برگزیده در ورزشگاه ۱۰ هزار نفری این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا میرکریمی بابت ساخت «قصر شیرین» به عنوان بهترین کارگردان بخش بین المللی این دوره انتخاب شد. حامد بهداد بابت ایفای نقش اول این فیلم نیز بهترین بازیگر مرد این بخش شد.

قصر شیرین فیلمی با بازی حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین و نویسندگی محسن قرایی و محمد داوودی داستان جلال مرادی ۴۲ ساله است که در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است...

کد خبر 395208

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حامد بهداد رضا میرکریمی قصر شیرین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم

چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم

دیگر خبرها

  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • چگونه داروین نونیز نگذاشت محمد صلاح بهترین گلساز لیگ برتر شود؟ / فیلم
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • فرایند خشک کردن و بسته بندی پرتقال در یک کارخانه کره‌ای (فیلم)
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت