Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:40:09 GMT

نجات یاران پورعلی‌گنجی در ۷+۹۰

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۶۸۷۲

نجات یاران پورعلی‌گنجی در ۷+۹۰

ملی پوش ایرانی العربی در جریان تساوی تیمش برابر الوکره تا پایان در زمین حضور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مرتضی پورعلی‌گنجی را همانند دیدار اخیرش در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۵۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر به مصاف الوکره رده نهمی رفت.

 

شوت تماشایی محمد وعد از پشت محوطه جریمه الوکره را در دقیقه ۴۰ به گل رساند، اما العربی در دقیقه ۶۸ توسط محمد صلاح النیل کار را به تساوی کشید تا شانس یاران پورعلی‌گنجی برای کسب پیروزی بعد از دو شکست متوالی اخیرشان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الوکره در دقیقه ۹۰ صاحب یک ضربه پنالتی شد محمد بن یطو آن را تبدیل به گل کرد، اما این پایان کار نبود و العربی در هفتمین دقیقه وقت‌های اضافه روی توپ ارسالی از کرنر و در شلوغی محوطه جریمه توسط بیارناسون، ملی پوش ایسلندی به گل رسید تا یاران پورعلی‌گنجی از شکست نجات پیدا کرده و ۱۴ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ ستارگان قرار بگیرند.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی پوش ایرانی العربی در هشتمین بازی فصل خود در لیگ ستارگان قطر ۹۰ دقیقه برابر الوکره در زمین حضور داشت.

العربی مرتضی پورعلی گنجی قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: العربی مرتضی پورعلی گنجی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • دومین برد متوالی نساجی با ساکت/ ذوب‌آهن باز هم در خانه شکست خورد
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد