Web Analytics Made Easy - Statcounter

خنجری گفت: ۲۵ هکتار از اراضی یانه سر بهشهر به کشت زعفران اختصاص یافت و اکنون شاهد توسعه اقتصادی و درآمدزایی مناسب در این بخش هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، «هادی خنجری»، جمعه ( 10 آبان) در حاشیه بازدید از جشنواره زعفران افزود: در سال رونق تولید توجه به تولید و اشتغال از دغدغه های مهم است که باید به بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و گردشگری توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بهشهر گفت: کشت زعفران در 25 هکتار از اراضی کشاورزی هزارجریب بهشهر بیانگر توان مردم در خواستن و توانستن است و مردم با این تغییر کشت نشان دادند که در برابر مشکلات ایستاده اند.

 

وی افزود: مردم ما در طول انقلاب با مقاومت و ایستادگی خود در برابر مشکلات، عزم جدی خود را به منصه ظهور رساندند و اکنون ملت ما در جنگ اقتصادی با دشمنان هم با افزایش تولیدات و تلاش برای اشتغال‌زایی در این راستا تلاش دارند.

 

خجری گفت: ممنوعیت کشت زعفران و فندق در روستاهای کوهستانی و بالادست برداشته شده است و مردم روستاهای مختلف می توانند در این حوزه ها وارد عمل شده و اشتغال زایی کنند.

 

وی تصریح کرد: آنچه در شرایط فعلی می توان از مردم پر تلاش آموخت، ایستادگی و مقاومت در صحنه های متفاوت انقلاب و در مشکلات مختلف است.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه پدافند غیرعامل شهادت امام رضا ع شیراز مساجد جهان ماه صفر ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی راهپیمایی 13 آبان فرماندار بهشهر کشت زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • رفع تداخل ۲۱۹۷ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • ۱۱۶ هکتار از اراضی ملی استان اردبیل رفع تصرف شد
  • ۲۹ هکتار از اراضی کشاورزی بخش قلعه‌نو آزادسازی شد
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای