Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلومبرگ از برنامه هند برای ساخت ۱۰۰ فردوگاه تا ۵ سال آینده خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا, هند به دنبال برنامه‌های احیای جایگاه اقتصاد خود در جهان و به عنوان سومین اقتصاد قدرتمند آسیا، قصد دارد تا سال ۲۰۲۴، ۱۰۰ فرودگاه دیگر را افتتاح کند.

به گزارش بلومبرگ، این طرح پیشنهادی شامل برنامه‌ریزی برای ساخت هزار مسیر برای ارتباط آسان‌تر شهرها با روستاها است که در هفته گذشته برای بررسی زیرساخت‌های مورد نیاز تا سال ۲۰۲۵، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارندرا مودی نخست‌وزیر هند با چشم‌اندازی شش ساله در تلاش برای دو برابر کردن زیرساخت‌ها برای احیای اقتصاد هند و ۵ هزار میلیارد دلاری شدن تولید ناخالص داخلی هند تا سال ۲۰۲۵ است.

با این حال برنامه‌های هند برای تسریع ساخت فرودگاه‌ها هنوز هم از چین که ساخت ۴۵۰ فرودگاه تجاری تا سال ۲۰۳۵ را مورد هدف قرار داده عقب است.

 

بیشتر بخوانید: تیم ملی ماراتن ایران راهی چین شد ترامپ مدعی توافق با چین شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد جهان چین فرودگاه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی متفاوت ایران در 10 سال آینده
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)