Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: کسانی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور نداشته باشند با تک بازی به عضویت تیم ملی در نخواهند آمد. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

علیرضا استکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم ملی بوکس اظهار داشت: اردوی تیم ملی 30 مهرماه تعطیل شد و قرار است با نظر کادرفنی و رئیس فدراسیون مجددا از اول آذر ماه تمرینات خود را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات قهرمانی کشور یکی از رقابت‌هایی است که جهت انتخاب ملی‌پوشان برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک 2020 حائز اهمیت است، اما قطعا آخرین میدان نیست و یکی از فیلترها برای انتخاب ملی‌پوشان خواهد بود.

وی گفت: بعد از مسابقات قهرمانی کشور، در اوزانی که ضعف وجود داشته باشد یا بوکسورها سطح فنی نزدیکی داشته باشند مسابقات انتخابی برگزار خواهیم کرد. ترکیب تیم ملی بوکس را تا اواخر دی‌ماه و 15 روز به مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا مشخص نخواهیم کرد تا هیچ بازیکنی حاشیه امنیت نداشته باشد. در این میان مسابقات تدارکاتی، درون اردویی با تیم‌های مختلف، نحوه تمرینات و نظم و انضباط برای فیکس شدن در ترکیب تیم ملی خیلی مهم خواهد بود.

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که اگر بوکسوری در مسابقات قهرمانی کشور غیبت داشته باشد شانسی برای حضور در اردوی تیم ملی خواهد داشت، گفت: این موضوع بستگی به  دلیل غیبت آنها دارد. اگر بوکسوری در مسابقات قهرمانی کشور غیبت کرد حتما باید برای غیبت خود دلیل موجه داشته باشد یا  با کادرفنی تیم ملی هماهنگ کرده باشد. دوست داریم بوکسورهایی که چند سال از بوکس دور بودند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند و بچه‌های تیم ملی نیز در این رقابت شرکت کنند تا برای خود مدعی درست نکنند.

استکی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم ملی بوکس عنوان کرد: با ثوری در این خصوص صحبت کردیم و در حال مذاکره با برخی کشورها هستیم، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

وی در خصوص وضعیت سالار غلامی و اینکه شانس حضور در تیم ملی را خواهد داشت، گفت: در سنگین وزن به سالار غلامی نیاز داریم. شرایط و آمادگی بوکس حرفه‌ای با آماتور متفاوت است و باید در انتخابی‌ها شرکت کند تا از شرایط او آگاه شویم. در کنار این موضوع  همه چیز بستگی به مجوز آیبا برای فعالیت بوکسورهای حرفه‌ای در بوکس آماتور دارد. در صورت صدور مجوز آیبا، غلامی در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص اینکه جاسم دلاوری برای حضور در تیم ملی بوکس باید در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم یکی از معیارهای ما مسابقات قهرمانی کشور است. بچه‌هایی که چند سال از بوکس دور بودند قطعا  بهتر از همه نسبت به شرایط خود آگاه هستند. کسانی که در قهرمانی کشور حضور نداشته باشند با تک بازی به عضویت تیم ملی درنخواهند آمد و باید در یک مسابقه دوره‌ای با نفرات برتر قهرمانی کشور مبارزه کنند، با این تفاوت که حقی برای قهرمانان مسابقات قهرمانی کشور قائل خواهیم شد.

حضور سرمربی تیم ملی بوکس در سوپر لیگ کاراته + عکس


انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بوکس تیم ملی بوکس ایران علیرضا استکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوکس تیم ملی بوکس ایران علیرضا استکی بوکس تیم ملی بوکس ایران علیرضا استکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود

کوثر عنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص نایب قهرمانی ملوان انزلی در رقابت‌های لیگ برتر زنان اظهار داشت: ملوان امسال تیم بسیار جوانی داشت. تمام بازیکنان تقریبا اولین بار بود که در کنار هم بازی می‌کردند. قهرمانی حق ما بود ولی اتفاقاتی رخ داد که جام را از ما گرفتند. داوری‌ها امسال خیلی ضعیف بود و از این بابت ما خیلی متضرر شدیم.

وی با اشاره به کیفیت رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسابقات در سالی که گذشت خیلی خوب برگزار شد و سطح کیفی بازیها بالا بود. لیگ بسیار پویایی داشتیم. فکر می کنم یکی از تفاوت های مهم فصلی که سپری شد با سال های گذشته در این بود که درست تا هفته های پایانی تکلیف قهرمان مشخص نبود. لیگ فوتبال زنان امسال نشان داد که واقعا از نظر پیشرفت اتفاق‌های خوبی در این بخش رخ داده است.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درخصوص انتخابش به عنوان سه مدافع برتر فصل عنوان کرد: ابتدا از اعظم غلامی سرمربی تیم تشکر میکنم که این فرصت را در اختیار ما گذاشت تا بتوانیم بازی کنیم و توانایی خودمان را نشان دهیم. هدف ما از همان روزهای نخست نتیجه گرفتن بود که خوشبختانه در تحقق آن هم موفق بودیم هر چند دستمان به جام نرسید ولی نتایج خوبی را رقم زدیم.

عنبری درمورد عدم حضور اعظم غلامی روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی گفت: قطعا نبود سرمربی در کنار بازیکنان به هر تیمی آسیب جدی میزند این موضوع را هم ما بارها در زمان بازیها لیگ احساس کردیم. قاعدتا هر بازیکنی دوست دارد هنگام بازی سرمربی کنار خط حضور داشته باشد ولی ما از این نعمت محروم بودیم. اعظم غلامی البته در جریان تمرینات همیشه حضور داشت و نکات مهم را گوشزد می‌کرد.

وی در توضیح دلیل عدم حضور غلامی در این پست عنوان کرد: از آنجایی که خانم غلامی در تیم ملی سمت دارند از نظر قانونی نمی‌توانستند به عنوان سرمربی کنار ملوان باشند.

مدافع فوتبال زنان ایران درخصوص میزان دستمزد بازیکنان در سالی که گذشت؛ گفت: همانطور که لیگ از نظر فنی رشد کرده بود از نظر مالی هم وضعیت برخی تیم ها مناسب بود. اکثر تیم‌هایی که در صدر جدول بودند تقریبا مانند عملکردشان از نظر مالی هم شرایط نرمالی داشتند. میزان قرارداد ما در تیم ملوان راضی کننده بود.

عنبری در پایان درباره ادامه همکاری با ملوان در فصل آینده اظهارکرد: هنوز تصمیم نگرفتم ولی اولویت اول من ملوان خواهد بود. امسال شانس مسلم قهرمانی بودیم و سالهاست عملکرد خوبی در لیگ داریم و قطعا دوست دارم در صورت فراهم بودن شرایط با همین تیم در فصل پیش رو هم ادامه دهم.

کد خبر 6087800

دیگر خبرها

  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا