Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال طلای کشتی آزاد امیدهای جهان گفت: خیلی وقت است به المپیک ۲۰۲۰ توکیو فکر می‌کنم؛ درست از همان زمانی که عضو تیم نوجوانان بودم. ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

امیرحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد کشتی‌هایش در مسابقات امیدهای جهان اظهار داشت: در مسابقات جوانان جهان باید قهرمان می‌شدم، اما عجله کردم و با اشتباه خودم فینال را به حریف آمریکایی باختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از بازگشت از استونی، به اردوی بزرگسالان رفتم. حضور در اردوی آخر تیم ملی بزرگسالان در رقابت‌های امیدهای جهان خیلی کمکم کرد. بعد از اینکه تیم به نورسلطان رفت، برای من و نفر اول انتخابی امید، یک مسابقه انتخابی گذاشتند. او را قبلا در انتخابی جوانان برده بودم، اما مهدی هاشمی در انتخابی شرکت نکرد و من ملی پوش امید شدم و سه مرحله اردو داشتیم و بعد به بوداپست رفتیم.

وی ادامه داد: فیزیک بدنی من طوری است که از سایر حریفانم سبک‌تر هستم. زور آنها از من بیشتر بود اما همه را با امتیاز عالی شکست دادم. چیزی که در مجارستان متوجه شدم این بود که رده‌های سنی امید و بزرگسالان، خیلی با نوجوانان و جوانان فرق می‌کند. دوست دارم در آینده نزدیک در رده سنی بزرگسالان کشتی بگیرم و با بزرگان کشتی دنیا و ایران رقابت کنم.

زارع که سال گذشته مدال نقره المپیک جوانان در بوینس آیرس را به دست آورد، در مورد اینکه بعد از مصدومیت پرویز هادی، او از شانس زیادی برای ملی پوش شدن برخوردار بود، خاطرنشان کرد: حضور در مسابقات نورسلطان حق یدالله محبی بود چون همان زمان که او در مسابقه انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت کرده بود، من در انتخابی جوانان اول شده و اردوی جوانان بودم. برای یدالله محبی آرزوی موفقیت دارم، با او تمرین هم کردم، اما به هرحال محبی نماینده ایران در مسابقات جهانی شد.

دارنده مدال طلای مسابقات 2018 نوجوانان جهان در زاگرب گفت: خیلی وقت است به المپیک 2020 توکیو فکر می‌کنم، درست از همان زمانی که عضو تیم ملی نوجوانان بودم. هدف اولم این است که در المپیک شرکت کنم و هدفم بعدی‌ام کسب مدال در این رقابت‌هاست. این هدف همان روزها وقتی با سرمربی تیم ملی نوجوانان (غلامرضا محمدی) صحبت می‌کردم، در ذهنم شکل گرفت. امسال چیزی برای از دست دادن ندارم، به همین دلیل با تمام وجودم برای کسب دوبنده تیم ملی تلاش می‌کنم. پرویز هادی بزرگ همه ماست، دوست دارم با او کشتی بگیرم؛ همینطور با یدالله محبی.

این کشتی گیر آملی با اشاره به مسابقات جام تختی و حضور همه مدعیان سنگین وزن در این رقابت‌ها گفت: اول در لیگ کشتی می گیرم و بعد هم دی ماه در جام تختی. در این رقابت ها همه مدعیان وزن 125 کیلوگرم حضور دارند. هر کشتی گیری که بهتر باشد، دوبنده تیم ملی را به دست خواهد آورد.

کشتی آزاد زیر 23 سال جهان| ایران نایب قهرمان جهان شد/ فاصله 6 امتیازی تا قهرمانی



انتهای پیام/

R1015135/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان

به گزارش قدس آنلاین، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور