Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس «کمیته هسته‌ای» کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در قالب گام چهارم کاهش تعهدات ایران در برجام می‌توان حد بالاتری از غنی‌سازی را برای پیشران‌ها در نظر گرفت و این مسئله حائز اهمیت است. تاریخ انتشار: 08:02 - 11 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۳۱۷۳ محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به گام چهارم ایران در کاهش تعهدات برجامی گفت: امروز دیگر هماهنگی آلمانی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها با آمریکا در موضوع برجام کاملا قابل مشاهده است لذا این کشور‌ها نه تنها اختیاری از خود ندارند بلکه به عنوان یک عنصر دسته چندم می‌کوشند نوکرمآبی خود را به آمریکا ثابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: از منظر ما کاملا روشن و واضح است که اروپایی‌ها و غربی‌ها قرار نیست دیگر هیچ گامی در جهت برجام و تحقق منافع ایرانی‌ها بردارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بنابراین گام چهارم در کاهش تعهدات ایران از برجام حتما و به سرعت باید برداشته شود.

رضایی بیان داشت: باید گفت اجرای گام به گام کاهش تعهدات ایران در برجام بسیار اقدام مفید و موثری بود علی‌الخصوص گام سوم که آثار  مثبتی در پی داشت. در جریان این گام ما بازدید‌هایی از برخی فعالیت‌های هسته‌ای داشتیم که بسیار مفید بود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر نشاط و تحرکی در مجموعه ساختار سازمان انرژی اتمی دمیده شده است و دانشمندان جوان ما با انگیزه بالایی در حال کار کردن در این مجموعه هستند و دستاورد‌های آن‌ها بسیار ارزشمند است.

رضایی بیان داشت: به نظر بنده در قالب گام چهارم کاهش تعهدات ایران در برجام می‌شود می توان حد بالاتری از غنی‌سازی را برای پیشران‌ها در نظر گرفت و این مسئله حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی گام چهارم کمیسیون امنیت ملی مجلس اروپایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»

به گزارش خبرآنلاین،‌دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی،‌ فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی گفت: واقعاً آن کاری که ما در برجام انجام دادیم بی‌نظیر بود، رفتیم با همه قدرت‌های دنیا پشت یک میز نشستیم و با کارهایی که دکتر ظریف انجام داد افتخاری به دست آمد، اما متاسفانه افرادی که اصلاً برجام را نخواندند با آن مخالفت کردند تا یک پیمان افتخارآمیز برای ایران زیر سوال برود، وضعیت تحریم‌ها به‌شکلی شده که هر روز وضعیت کشور تغییر می‌کند و این ناامیدی‌ها را تشدید کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901957

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • افزایش پوشش اینترنت نسل چهارم در سرولایت نیشابور 
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»