Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@23:55:11 GMT

دردسر صیغه کردن زن ۴۸ ساله برای سعید ۲۴ ساله

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۴۸۱۷۸

دردسر صیغه کردن زن ۴۸ ساله برای سعید ۲۴ ساله

  رویداد۲۴ اردیبهشت گزارش ناپدید شدن زن میانسالی به پلیس Police ورامین گزارش شد. جسد این زن درحالی پیدا شد که ساکنان محل به‌دنبال دو ماه بی‌خبری از زن همسایه، با نوشتن نامه به دادگستری خواستار رسیدگی به این موضوع شده بودند.

یکی از همسایه‌ها به مأموران گفت: دو ماه قبل پروین زن همسایه از من برای کاری بیل و کلنگ گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این آخرین بار بود که او را دیدم. بعد از آن نه خبری از این زن بود و نه پسر جوانی که مدتی با او زندگی می‌کرد. با این اظهارات تحقیقات برای شناسایی مرد جوان آغاز شد.

تا اینکه سرانجام مأموران موفق به شناسایی محل زندگی او شده و بازداشتش کردند. متهم که «سعید» نام داشت، پس از دستگیری گفت: «من ۲۴ ساله بودم که با این زن ۴۸ ساله آشنا شدم. مدتی عقد موقت بودیم و با هم زندگی می‌کردیم. اما بعد از مدتی تصمیم گرفتم تشکیل خانواده بدهم و صاحب فرزند شوم. به این ترتیب ناگهان او را ترک کردم و رفتم. بعد از مدتی به دیدنش آمده بودم که گفت فاضلاب خانه‌اش مشکل دارد.

بعد هم ازهمسایه بیل و کلنگ گرفت و کنار در حیاط ایستاد تا من مشکل را بررسی کنم. همین‌طور که مشغول کندن زمین بودم بر سر زن گرفتن من جروبحث مان شد. او می‌دانست من بچه دارم، اما همچنان دست بردار نبود. تا اینکه تهدید کرد موضوع را به همسرم می‌گوید. من که با شنیدن این حرف بشدت عصبانی شده بودم با چوب ضربه‌ای به پشتش زدم و با چاقو گلویش را بریدم. بعد هم در همان چاله‌ای که در باغچه کنده بودم او را دفن کردم.

حالا هم بشدت پشیمانم.» با این اعتراف‌ها، مأموران با دستور قضایی وهمراه متهم راهی خانه مورد نظرشده و جسد را از داخل باغچه پیدا کردند. سپس جسد متلاشی شده برای تعیین علت وزمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. با تکمیل تحقیقات، اولیای دم - خواهران و برادرمقتول- شناسایی شدند و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث زن صیغه ای قتل زن صیغه ای پرونده قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • (ویدئو) پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی