Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ بتو اورورک یکی از داوطلبان ریاست جمهوری آمریکا، از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.
این داوطلب ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات میان دوره ای سنا از ایالت تگزاس هم شرکت کرده بود که با اختلاف اندکی به تد کروز رقیب جمهوریخواه خود باخت.اورورک در ابتدای حضور انتخاباتی با اقبال خوبی مواجه شد اما رفته رفته و با تقویت الیزابت وارن، برنی سندرز و جو بایدن به رتبه های بعدی تنزل یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در بیانیه اعلام این تصمیم و تشکر از هوادارانش اظهار کرد: خدمت من به کشور به عنوان داوطلب یا یک نامزد نخواهد بود. این عضو حزب دموکرات ادامه داد: من تصمیم گرفتم تا وارد رقابت انتخاباتی شوم به خاطر اینکه معتقد بودم می توانم کشور متفرق را در موضوع مشترک که بزرگترین چالش پیش روی ما است، گرد هم آورم. اورورک بدون اعلام حمایت از داوطلبان فعلی دموکرات، گفت: ما برای اطمینان بافتن از اینکه نامزد دموکرات در انتخابات ٢٠٢٠ در مبارزه با ترامپ موفق شود، تلاش خواهیم کرد. وی تاکید کرد: ما باید از این نامزدها در رقابت با ترامپ حمایت کنیم. با این حال دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا هم نسبت به این تصمیم اورورک واکنش نشان داد و با لحنی تمسخر آمیز گفت: اوه نه، بتو از رقابت انتخاباتی کنار کشید در حالی که گفته بود اوبرای رییس جمهوری شدن متولد شده است. اما من اینگونه فکر نمی کنم. برچسب ها: انتخابات ، رئیس جمهور آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: انتخابات رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟