Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان کفش چرم دست‌دوز تهران با اشاره به رکود بازار گفت: تنها راه رونق تولید و خروج از رکود، توسعه بازار‌های صادراتی است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو رسول شجری در مورد وضعیت تولید کفش چرم دست‌دوز گفت: شرایط نسبت به سال گذشته و اوایل امسال بهتر شده، اما هنوز مشکل تامین نقدینگی و رکود بر بازار حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان کفش چرم دست‌دوز تهران افزود: تنها راه رونق تولید و خروج از رکود، توسعه صادرات است بنابراین باید اقدامات لازم برای توسعه صادرات محصولات تولیدی در این بخش انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سالانه ۱۰۰ میلیون دلار کفش چرم دست‌دوز صادر می‌شود، گفت:، اما این مقدار کافی نیست و باید بیشتر شود.

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان کفش چرم دست‌دوز تهران بیان داشت: در حال حاضر محصولات کفش چرم دست‌دوز به کشور‌های عراق، افغانستان، آذربایجان و روسیه صادر می‌شود، اما قطعا در راستای رونق تولید باید بازار‌های هدف صادراتی هم افزایش یابد.

شجری با اشاره به سیاست دولت در جلوگیری از واردات محصول نهایی بیان داشت: در راستای حمایت از تولید باید دولت این سیاست را ادامه دهد.

وی افزود: وضعیت واردات مواد اولیه تولید بهبود یافته، اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که وزیر صنعت، معدن و تجارت قول رفع آن‌ها را داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توسعه صادرات خروج از رکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۴۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا